utorak, 8. rujna 2015.

Chitchat

NavikeUhvatila sam se u razmišljanju o činjenici da su nam životi zapravo sastavljeni od navika. Moje navike nisu uvijek najzdravije, ali me čine sretnom. Progledam na jedno oko, napipavam mobitel, provjeravam koliko je sati i koliko sam alarma do sad isključila. Uvijek je prekasno za sav normalan svijet, a meni je uvijek prerano za ustajanje. Dan počinjem kafom, nebitno da li kasnim ili ne i uvijek je pijem iz iste šoljice! Prosto me obuzme nekakva sreća, kad ugledam svoju tačkastu šoljicu! :) Na Tv-u se lagano vrti serija E.R., ja pregledam Instagram, odgovaram na poruke, koje mi, iako sam online previše sati dnevno, uvijek stignu kad ja nisam tu i svi me trebaju HITNO. Usput, pratimo li se na Instagramu? Klik  tu ako je odgovor bio negativan!




Jesen

Konačno sam svoj na svome. Stiglo je moje godišnje doba! Šminka mi se ne topi, mogu van u dukserici, tužnjikava kiša je sasvim validan razlog da otkažem sve zakazno, što ionako nisam željela raditi i ostanem čitati knjigu i piti kafu iz svoje plave, tačkaste šoljice, Jesen su novi počeci. Tačno me neka nostalgija uhvati kad vidim školarce. Sjećam se do detalja polazaka u školu, mirisa novih knjiga i jednog teksas, kompleta, koji mi je mama kupila, skrivajući i njega i cijenu od ostalih ukućana. Teksas jakna i pantalone obrubljene cvjetnim uzrokom i majica posuta istim takvim plavo-zelenim cvjetićima. Sjećam se kako su mirisale te stvari i pitam se kod koje su rodice završile. Nedostaje mi mala knjižara, smještena u žutoj zgradi, kraj moje osnovne škole. Preračuni koliko šarenih svesaka ZAISTA treba jednom djetetu i kupovina omota i naljepnica. Možda bih trebala svratiti do te knjižare i kupiti par stvarčica za fax, u ime starih dana! 

Coming soon

A photo posted by Jasenka Golać (@dodjoska_) on

Za malo više od dva mjeseca počet ću vas smarati objavama o mojoj bratišni! #tetkajede #tetkaspava #tetkasmara Postanem nevjerovatno emotivna, kad samo pomislim na novi život koji raste i koji tek treba da vidi svijet svojim očima. Kako će izgledati? Kako će se zvati? Šta će voljeti? Zar to nije nevjerovatno?

Osim tog, najljepšeg iščekivanja, ja iščekujem i novu akademsku godinu, treću po redu. Možda ova pauza i nije bila tako loša. Dosta sam radila, upoznala nove ljude, uživala u svojim hobijima i posvetila se stvarima koje zaista volim. U svakom zlu neko dobro!

Iščekujem i posjetu Beogradu i Novom Sadu, druženju sa mladim ljudima i radujem se prilici da vidim neke stare prijatelje, a naravno i neizostavnom shoppingu. Ukoliko i vi želite sa mnom na ovu avanturu (ja sam zadužena za polazak iz Tuzle), javite mi se na  moj profil. 



Dijelim sreću
"Sreća je jedino, što kad se deli, raste.". U tom duhu, ja sa vama dijelim linkove do par stranica koje me na dnevnoj bazi nasmiju, rasplaču, zaprepaste - čine da se osjećam živom.

Humans of New York - sigurna sam da će prije ili kasnije ova stranica (p)ostati jedini razlog što imam Facebook profil. Ukoliko niste upoznate s njegovim radom, Brandon je mladi gospodin koji je napustio svoju comfort zonu, da bi jurio svoj san uličnog fotografa. On svakodnevno fotografiše ljude na ulicama New Yorka i u opisu fotografije donosi dio razgovora s njima. Osim New Yorka, godišnje putuje na različite destinacije u svijetu i donosi priče ljudi. Ovo je jedna od najpozitivnijih, ako ne i najpozitivnija stranica na Facebooku i nerijetko su komentari ti koji čitavu priču zaokruže.

Post Secret - Stranica na kojoj svake nedelje izađe set tajni, koje ljudi pišu na ručno izrađene razglednice i šalju uredniku ove stranice. Napišeš tajnu, pošalješ i oslobodiš je se. Koliko god voajerski to zvučalo, svake nedelje svratim do ove stranice, čitam tuđe tajne i nerijetko se uhvatim kako klimam glavim i govorim "i ja isto..". Probajte! :) 

Bored Panda i njihovi zanimljivi članci, a pogotovo ovaj. Ovaj savršeno opisuje sve ono o čemu se ne priča tako često i što ljudi uglavnom ne razumiju. 


Dora


Još nije prestalo, nikad neće prestati. 6 mjeseci i 19 dana je prošlo, ja još svim srcem čeznem za svojim psom. Sanjam je, a kad se probudim onda cmizdrim. Cmizdrim i kad legnem da spavam i kad jedem i kad hodam i kad sjedim..i dok pišem ovo. Nedostaje mi u svakom trenutku mog života i uvijek je taj dio slagalice koji nedostaje da ponovo dišem. 

Sretna u svom tijelu

Volim odraz u svom ogledalu. Osjećam se ženstveno. Razmišljam da ubacim neki post o tome kako i +size ormar može biti ženstven i raznolik, a ne "evo ti ova deka i zamotaj se u nju". Na ulicama viđam dva ekstrema. Ili punije djevojke koje nose totalno neprikladnu odjeću ili one koje se žele sakriti. Ja nisam ni jedno ni drugo i možda bih to mogla podijeliti i nagovoriti još nekoga da nađe svoju sredinu. Šta vi kažete na tu ideju?

Ovo je prvi, nadam se u nizu, post ovakvog tipa. Cijenila bih da mi iskreno kažete kako vam se sviđa? O čemu vi želite čitati?

Sretan vam utorak!

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

Broj komentara: 6:

  1. Haj outfit post. Hocu. Ti si lijepa i lijepo se oblacis.
    I nemoj vise cmizdriti zbog cuke. Nema vise Balasevicevih koncerata da te vodim. A ne volim da cmizdris.
    HEHE POZZ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih s tobom, kud god da me povedes! Volim te punke

      Izbriši
  2. Divan post kao i svi koje pišeš van kozmetike i šminke, da se razumemo super i to radiš ali ovakve neke volim malo više jer su drugačiji, posebni, emotivni i govore jako mnogo o tebi i upoznajem te kroz njih. Radujem se i ja tvojoj poseti NS samo što ja volim leto a ti jesen a za Doru sam ti sve rekla tu utehe nema. U svom telu i trebaš biti sretna jer ono što je unutar njega te čini posebnom plus si jedna prelepa mlada cura sa milion divnih osobina, manu još ne nađoh :) Ljubim te puno, drži se, i da pijemo kaficu kad dođeš <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnim rijecima Tijana! Nadam se da se uskoro vidimo pa cemo pretresti sve moguce teme! <3

      Izbriši
  3. volim ja ove postove baš, a ne pišem ih..ne znam što. nisam zanimljiva, vodim dosadan život i ljudima bi bilo mrsko čitat :D
    humans of new york pratim na insta, rasplacem se k'o nikad :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!