četvrtak, 30. listopada 2014.

"All pink everything" challenge!

Helou bjuti svijete, oktobar je na izmaku, a obzirom da svi znate da je ovo mjesec u kome se obiljezava mjesec borbe protiv raka dojke, blogosfera radi izazov "All Pink Everything!". Evo i mog skromnog doprinosa uz pink LOTD i popis korištenih proizvoda! :)

Lice :
Max Factor primer
L'Oreal Magic Nude foundation
elf HD blush

Oči :
NYX Milk olovka kao baza
UD Electric i UD Naked 3
Maybelline NY gel liner
Max Factor Masterpiece Transform maskara

Obrve : Essence brow kit

Usne :
Max Factor Colour Elixir Gloss








Edit : Na dnu posta se nalaze linkovi do blogova svih djevojaka koje su učestvovale! :)

Pregledate li se vi redovno? Budite dobre prema sebi i činite to! Žene su borci!

Kako vam se svidja moj look?

Do čitanja,
love,
Dođoška! 

Broj komentara: 8:

  1. Hej, ondje gdje pises post, imas u gornjem lijevom cosku da prebacis post u HTML, tu prebacis i kopiras onaj inlinkz skroz na kraj posta. Azuriras post i opet sve prebacis na onaj dio gdje pises tekst. Na kraju svega, ne zaboravi upisati svoj link u postu,jer sutra istice link i neces moci. Btw,super look

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače mi se sviđa kako se šminkaš, ali mislim da si ovaj put loše uradila ovaj potez tušem i na gornjem i donjem kapku. Mislim da si trebala malo postepenije stanjivat liniju tuša prema unutarnjem uglu oka na gornjem i donjem kapku, a ne ovako naglo :/ Nadam se da se ne ljutiš zbog kritike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, hvala ti na konstruktivnoj kritici! Namjerno sam uradila ovakav look jer sam htjela suziti vanjski dio oka, ali razumijem šta želiš reći! :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se look, a tematika pogotovo :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super look :). Jako mi se dopada boja na usnama :). Ja na žalost, nisam stigla da odradim ovaj challenge :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Uskoro radim recenziju ovih sjajeva! :) Evo od sutra kreće novi izazov pa nam se priključi! :*

      Izbriši

Hvala na komentaru!