petak, 2. siječnja 2015.

Dodjoska presents : Avon Ultra Colour Tinted Lipbalms!

Helou bjuti svijete! Traže li vaše usne više njege u ovim hladnijim danima, poput mojih? Ako je odgovor pozitivan, ovaj post će vam dobro doći. Predstavljam vam Avonove balzame u boji.

Dolaze zapakovani u crnu foliju, na kojoj je ispisano ime linije iz koje dolaze, te informacije o sastojcima i nazivu nijanse.





Folija se vrlo lako može odstraniti i naznačeno je kuda je to najlakše učiniti.


Na vrhu je ambalaža otvorena i možete vidjeti proizvod unutra.



A ovako ljepotani izgledaju kad su van folije.



Pakovanje je pravo zimsko, snježno, ambalaža je plastična i čvrsto se zatvara. Lijepo leže u ruci i stanu u svaki džep.



S donje strane se nalazi naziv nijanse, a prva koju vam ja predstavljam jeste nijansa Pearlescent Pink.



Riječ je o balzamu koji je boje bisera, dakle nije čisto bijel, nego radije sedefast.





Lako se razmazuje, ali što je čest slučaj kod proizvoda ovakve boje jeste da ostavlja linijice na usnama koje se ne daju razmazati i zbog toga mi je ovo najmrža nijansa. 


Sljedeća nijansa je Reviving Raspberry i kao što joj samo ime kaže riječ je o nijansi koja bojom podsjeća na maline.




U ambalaži je boja jako intenzivna, no na usnama ostavlja blagu, lijepu, roze boju.





Protecting Peach nijansa je balzam breskvastog tona.







Boja koju ostavlja na usnama je prirodna, možda meni i najljepša od svih. Jedna od onih "vaše usne, samo ljepše" boja.



Jagodica među balzamima je nijansa Soothing Strawberry!





Kao što je i za očekivati, ostavlja crvenkastu boju na usnama, nešto intenzivniju nego što je to slučaj kod ostalih boja.

Svi fino hidratiziraju usne, ne lijepe ih i ne uvlače se u borice oko usana. Miris im je blag, ugodan, skoro neprimjetan, tako da neće smetati onima osjetljivim na mirise. U suštini nemam im zamjerke i drago mi je da sam dobila priliku da ih isprobam i da vam ih pokažem.

Ukoliko želite nabaviti jedan ili sve za sebe, za njih ćete izdvojiti 13,50KM (po regularnoj cijeni) ili 5,50KM u trenutnom katalogu uz narudžbu nekog proizvoda iz brošure C01, koju možete pogledati OVDJE!

p.s. Jedan od njih fali u recenziji, a to je nijansa Pearlescent Red, a to je zato jer ćete uskoro imati priliku da ga osvojite!

Jeste li već imale priliku da ih  probate?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Ambalaža im je predivna! :D Obožavam Avon ruževe. Ova nijansa Reviving Raspberry mi se jakojakojako sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su ovi Pearlescent bas odvratni sami na usnama o.O Probaj preko neke olovke, ona bude lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepi su i dopada mi se što si napisala da hidriraju ja muke mučim sa suvim usnama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako sam se bila zapalila za ove balzame, ali sam se razočarala nakon što sam naručila jednog, onog u zlatnoj nijansi. Od njege ni n, a na usnama mi je koma. Bez obzira na to, predivan je kao highlighter što mu je kod mene jedina namjena :) Inače ne kanim više kupovati ove balzame jer smatram da su waste of money...

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!