utorak, 10. veljače 2015.

Dodjoška presents : NYX Butt Naked paleta - video!


Helou bjuti svijete! Nakon sto godina, donosim vam novi video, a ovaj put su to prvi utisci o NYX-ovoj Butt Naked paleti, koja je odnedavno član mog malog, makeup carstva. U videu ćete čuti da nisam ekspert za swatcheve, pogotovo ne na videu, tako da sam se odlučila da njih ipak postavim u vidu slika - koje i dalje nisu super, ALI radim na tome da se popravim. 

Dakle, evo videa, a u nastavku posta i nešto slika.


Direktan link do videa.

 Unutrašnjost palete

Dio sa proizvodima za lice i moj bronzer s otiskom :)


Slijede swatchevi napravljeni preko elf baze za kapke, u jednom sloju, na dnevnoj svjetlosti.

Prvi red sjenila iz palete :

Matt bijela, svijetlo-smeđa, boja kože, bež sa primjesom maslinaste, bijela sa srebrnim shimmerom,


Drugi red sjenila iz palete :

Matt svijetlo-siva, holografska roza sa zlatnim shimmerom, siva sa lila podtonom, topla bež sa primjesom smeđe i matt čisto siva.


Treći red sjenila iz palete :

Matt svijetlo smeđa, siva sa srebrnim shimmerom, matt crna, matt topla smeđa, ljubičasta sa sitnim shimmerom i primjesom sive.


Ružno slikana rumenila, bronzer i highlighteri.

Swatchevi rumenila i highlightera su rađeni na koži bez ikakve podloge.

(Loši) Swatchevi rumenila i highlightera na hladnijem svjetlu

Swatchevi na toplijem svjetlu. Na ovoj su highlighteri slikani iznad rumenila, prvo bijeli pa roskasti.

Kako vam se sviđa ova paleta i slažete li se s mojim prvim dojmovima?

Do čitanja i gledanja,
love,
Dođoška!


Broj komentara: 7:

  1. Video je extra! :DDDDDDDDDDDD
    Pokušavam da odolim ovoj paleti već duuuuuugo, duuugo.... XDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Nema potrebe da više odolijevaš, definitivno zaslužuje mjesto u makeup kolekciji svake ljubiteljice šminke! :)

      Izbriši
  2. Paleta je izvrsna no ja sam nekako s vremenom već ohladila na tako glomazna pakiranja i "stotinu" nijansi na jednom mjestu. :D Iako, mislim da je odlična za putovanja jer nosiš sve na jednom mjestu i nema potreba za još sto drugih stvari. Jedino što bih ja voljela jest da su sjenila pigmentiranija :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pigmentacija sjenila je po meni zadovoljavajuća, s bazom je jako intenzivna! Meni se sviđa imati nešto ovakvo, jer ubacim je u torbu i znam da sam uz par kistova osigurana i za dnevnu i noćnu varijantu! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!