četvrtak, 9. srpnja 2015.

Plavi cut crease!


Pozdrav beauty naciji! Googlam ja tako sve i svašta i naletim na sliku koja spaja meni dvije omiljene stvari - cut crease tehniku te plavu boju! Inspirisana istom, rekreirala sam look, a koliko mi je uspjelo, vi ocijenite! :)


Slika koja me inspirisala :



Moja rekreacija (p.s. danas imam bad-hair-day, otud turban) :

Na očima :

Essence I <3 Stage baza
Iznad pregiba Golden Rose 106 sjenilo za obrve
Sjenila iz Sephorine Color Anthology palete (mat bijelo, smeđe, tirkizno i kraljevsko plavo)
NYX gel liner u nijansi 04 Cobalt Blue
NYX Jumbo Pencil u nijansi Milk
Avon Color Trend crni gel liner ispod gornjih trepavica
Too Faced Better Than Sex maskara
Aura 06 trepavice

Na obrvama :

Golden Rose sjenilo za obrve u nijansi 106



Na licu :

Max Factor Facefinity puder u nijansi 55 Beige
Flormar bronzer u nijansi 05
Benefit Watt's Up! higlighter
breskvasto rumenilo iz NYX Butt Naked palete



Usne :

NYX Xtreme ruž u nijansi  Bonfire (matiran sa translucentnim puderom)














Kako vam se sviđa? Uočila sam i sama da sam trebala pojačati boju iznad pregiba, ali na greškama se uči :D

Do čitanja,
Love,
Dođoška! 

Broj komentara: 8:

  1. Dobro si je iskopirala. Da si još obradila sliku do iznemoglosto, kao što je i ona uradila, bilo bi identično :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah ne znam ja to jadna, ostalo je na pokušaju, što se dalo šminkom :D

      Izbriši
  2. Pa ovo je fenomenalno :) svaka cast!

    http://justdivined.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je tako predivno, želim ove plave olovke :) Super ti stoji <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ti dobro stoji plava! Odličano izgleda, baš dobar look :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!