srijeda, 18. studenoga 2015.

Chitchat #3 - promocija Ženskog rokovnika!


 Helou bjuti svijete! Vrijeme je za još jedan Chitchat post, u kome vam ovaj put prenosim dojmove sa jučerašnje promocije Ženskog rokovnika. 



U prethodnim postovima sam spominjala da se zaista radujem ovogodišnjem izdanju rokovnika, obzirom da je prošlogodišnji sa mnom prošao sve bitne događaje i ostalo nam je još malo vremena da se družimo u ovoj, 2015. godini.

Na oficijelnoj Facebook stranici (klik) saznala sam da će se u prostorijama udruženja Amica Educa (klik) održati promocija rokovnika za 2016. godinu, pa sam se uputila tamo, da upoznam gospođu Dunju Tadić, ženu koja je začetnica ideje Ženskog rokovnika, kao i predstavnicu udruženja Amica-Educa, gospođu Ivonu Edeljac, te od njih čujem po koju o novom rokoviku.

Dunja Tadić i Ivona Erdeljac (slika preuzeta sa ŽR Facebook stranice)



Moj prvi susret sa Ženskim rokovnikom, desio se prošle godine, kada je objavljeno da će stići u Bosnu i Hercegovinu, po prvi put. Na njihovoj stranici objavljeno je darivanje, a ja sam bila jedna od sretnih dobitnica, među preko 800 prijavljenih. Čak se sjećam i datuma kada su dobitnice objavljene - 5.12., taj dan mi je bio izuzetno težak jer smo se baš tad preseljavali iz stana u kome sam odrasla, u novu kuću, tako da sam definitivno emotivno vezana za svoj prvi primjerak. Uz njega sam dobila i knjigu makeup savjeta, a razmišljam da je poklonim nekoj od vas. Šta mislite o tome? :)


My Little Makeup Book (slika preuzeta sa ŽR Facebook stranice)


Moj prošlogodišnji primjerak (slika preuzeta sa ŽR Facebook stranice)


Udruženje Amica Educa i njegove članice, dočekale su sve zainteresovane u lijepo uređenom ambijentu.






Prezentacija je uskoro započela, a program je vodila tuzlanska glumica Meliha Fakić.





Dunja i Ivona su predstavile Ženski rokovnik za 2016. godinu, prvenstveno naglasivši da su veliku ulogu u izradi imale upravo korisnice. Dunja je spomenula kako je posudila par rokovnika sebi bliskih žena i u njihovim rasporedima našla jednu zajedničku činjenicu - među svim obavezama, najmanje je bilo vremena koje su odvajale za sebe. Upravo to je bio razlog da ove godine tema rokovnika bude "VOLI SEBE".

Ovogodišnje naslovice su ukrašene motivacijskim porukama, a i prilagođene različitim ženama, buntovnicama, sanjarkama, romantičarkama..



Nakon prezentacije, imala sam priliku družiti se sa Dunjom i Ivonom, a Dunja mi je poklonila jedan primjerak rokovnika - da moja sreća bude veća, baš onaj koji sam došla kupiti! :)











Osim sa Dunjom, družila sam se i sa gospođom Ivonom, koja mi je rekla nešto više o udruženju Amica Educa, koje se bavi na osnaživanju žena i mladih, kroz razne edukacije. Ukoliko vam se to čini kao nešto za vas, kao i plan radionica za sljedeću godinu, više informacija možete naći na njihovoj web stranici - klik.

Gospođa Erdeljac je također napomenula da su u suradnji sa ŽR napravili aplikaciju, koju možete skinuti na svoj telefon i kada poželite malo meditacije, pustite je sebi fino i teta vam pomogne da se opustite. :) Ja sam svoju, naravno, odmah skinula!



Prisutne gošće su se još malo družile uz zakusku, a ja sam iskoristila vrijeme da malo pregledam rokovnike i okinem još koju fotku.











Jedva sam dočekala da dođem kući i zavirim u svoj rokovnik! Naravno, neću vam otkriti sve, ali evo par, meni omiljenih informacija!

Na mom primjerku, naravno, preovladavaju plave nijanse, šaren je i zaigran, a sa strane uvijek umetnem i olovčicu, u držač.



Unutra vas čekaju i motivacijske poruke i savjeti, za svaki dan.



"Male stvari koje su me usrećile" su strane na koje se rado vratim, u rokovniku iz 2015., tako da će i sljedeće biti rado ispunjene!


Na ovim stranicama nikada nisam realna, ali pokušat ću :)


Novost je bojanka za odrasle. Istraživanja kažu da oslobađa od stresa, a ja ga se stres stvarno želim svesti na minimum, pa ću ovo baš probati i javiti rezultate :)


Jedna stara, ali omiljena stvar, ostala je nepromijenjena, a to su citati i izreke, koje nekako uvijek fino objasne sve što mi ne znamo reći.


Ovdje ću stati i pustiti vas da same dalje otkrijete šta se to sve nalazi u Ženskom rokovniku za 2016. godinu! Može ga se kupiti u svim dm prodavnicama, kao i na stranici. Cijena u dm-u je 19,95KM, a na stranici 11 eura. Osim ovih standardnih, na stranici sam vidjela i rokovnike na engleskom jeziku, kao i specijalne rokovnike za studentice. Koga zanima, trk do stranice pa razgledajte :)

Da li ste ljubitelj ovakvih rokovnika?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

Broj komentara: 7:

  1. Ljubiteljka sam i to velika, rokovnika,raznih olovaka,finog i lijepog pribora... Ali za rokovnicina patim, i ne pamtim ikad da sam jedan rokovnik potrosila do kraja non stop kupujem i kupujem, vise ih nemam gdje staviti... Ali nikad dosta, može se reći da sam zaluđena. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam jedna od onih koja zaboravi obaveze ako ih i zapise haha nevezano za ovo, moram znati koji ruz nosis :D odlican je

    OdgovoriIzbriši
  3. Presladak je :-) Meni se svidja onaj sa cupcakeom :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam Ženski rokovnik, novi za 2016. godinu će mi biti treći <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!