srijeda, 28. rujna 2016.

Dodjoska presents : Delia Cosmetics Big&Black maskare!



Helou bjuti svijete!! 

Znam, ne možete vjerovati da nije post o puderu!

Kao što sam naslov kaže, u današnjem postu vam predstavljam maskare, komada tri, brenda koji je odnedavno dostupan na našem tržištu. Delia nam dolazi iz Poljske i ovo je moj prvi susret sa ovim brendom.

U PR paketu koji su mi poslali, našlo se čak sedam maskara, a ja sam se "eci-peci-pec" metodom odlučila isprobati prvo ovu liniju. Ugledah danas u cm-u da je baš ona, između ostalog, snižena, pa rekoh sama sebi da je ovo idealan trenutak da napišem svoje mišljenje o ovim maskarama.



Pakovanje mi se sviđa jer je slatko i šareno, lijepo leži u ruci i iako ih koristim na dnevnoj bazi (ovu roze najviše, da ih trošim redom), nisam primjetila da se brišu slova sa ambalaže. Nije da je to naročito bitno, ali eto, neka se zna.

Svaka maskara sadrži 11ml proizvoda, što je sasvim pristojna militraža, koju ćete maksimalno iskoristiti prije sušenja.

U sastav se ne razumijem, pa mu neću posvećivati više pažnje, osim da kažem, da je na svakom proizvodu čitko istaknut u vidu deklaracije, koja štiti proizvod od otvaranja i tako znate da niko prije vas nije dirao proizvod. Ovo je uvijek vrijedno pohvaliti!



U ovoj linij, kao što je već rečeno, dolaze tri maskare, koje se razlikuju po tri osnovne karakteristike.

Prva je boja ambalaže, pa ćete lako raspoznati koja je koja i bez da vidite naljepnicu na čepu, druga je četkica, a treća tekstura same maskare.



Najčešće posežem za roze maskarom, koja obećava efekat umjetnih trepavica. Jedan od glavnih razloga je svakako četkica, koja je gumena, a čekinje su joj srednje dužine i poprilično su gusto zbijene, pa tako u par poteza sve trepavice budu lijepo naglašene. Tekstura joj je srednje gusta, nije previše vlažna, pa nisam morala čekati onaj period od par dana, da se "razradi". Kakva je bila prvog dana, takva je svako naredno korištenje.



Oprostit ćete mi obrvu koju kao puštam i uvjeriti se na fotografijama ispod, da ova maskara zaista fino naglasi svaku trepavicu. Nanešena je u dva sloja, kao i bilo koja druga maskara koju nosim, a pri tome mi nije slijepila trepavice, niti se preslikavala svuda okolo.


Druga je ona sa plavom ambalažom, koja obećava maksimalan volumen. Moram priznati da sam bila skeptična kada sam prvi put vidjela njen štapić i kratke čekinje, ali onda sam se sjetila da sam se isto tako prevarila sa Max Factorovom maskarom.

Čekinje kod ove maskare su znatno kraće nego kod prve pomenute, a upravo zbog toga, ona prilazi trepavicama do samog korijena. Ono što sam primjetila, jeste da je ultra crna i jako mi se dopada baza koju ostavlja u korijenu, pa čini trepavice prividno gušćim.



Mislim da slika ispod nije vjerodostojan prikaz efekta, ali je svakako vidljiva razlika između trepavica sa i bez maskare.


Posljednja, ali ne i najmanje bitna, jeste zelena ambalaža, odnosno ona koja obećava uvećavanje i uvijanje trepavica. Ovo je ujedno ona koja mi se najmanje dopada, a reći ću vam i zašto.

Prvenstveno, četkica joj je prevelika, bukvalno skoro veća od mog oka, što me plaši i nikako ne mogu da prinesem štapić dovoljno blizu, jer stalno strahujem da ću se upahnuti. Za razliku od prve dvije, kod ove su čekinje od dlake.

Dalje, ovakvim četkicama najčešće napravim nered svuda po oku, pa ne bih se usudila probati nanijeti ovu maskaru kada imam neko sjenilo, jer bih rizikovala da mi sav trud propadne.

Posljednje i svakako bitno, jeste što ona nema gotovo nikakav učinak na mojim trepavicama.

Eh sad, moguće da nema, jer ja ne smijem prići oku s njom, ali opet, kažem, nemam sad neku alternativu.



Da ne bude da je pusta priča, slika govori više od hiljadu riječi.


Redovna cijena ovih maskara je 4,70KM, što ih stavlja u rang sa najjeftinijim maskarama iz drogerijske ponude. Obzirom na kvalitet samog proizvoda, ovo je ogroman plus! Do 4.10. ih možete pronaći po sniženoj cijeni od 3,5KM!

Roza i plava maskara će svakako ostati proizvod kome ću se vraćati i koji ću nastaviti kupovati!
Odličan kvalitet, po smiješno niskoj cijeni, meni stvarno ne treba više!

Da li ste ih vi probale, kako vama odgovaraju?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

1 komentar:

  1. Danas sam i ja imala slican problem sa jednom drugom maskarom koji ti imas sa ovom zelenom.. I mene ovako velike bucmaste cetkice plase, i nekako ruka mi je konstantno u grcu.. naprosot previse zivciranja za jednu maskaru realno.. No i ja cu uskoro sve ove probati i poslije tvog posta radujem se :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!