nedjelja, 6. travnja 2014.

Prvi LOTD/tutorial!

Hello (beauty) world! Jučer sam htjela objaviti post “spremite se sa mnom”, no, znate one dane koji se zovu “isto ništa”? Eh, jučer je bio jedan od tih dana. Kosa ne sluša, koža se sija, vrijeme van tmurno pa kamera ne hvata prave boje - you get the point. Sinoć sam, zato, na svom facebooku postavila sliku looka koji sam nosila van, a danas stavljam dnevnu verziju istog. Novi dan - nova nafaka! :)


Dakle, danas sam odlučila uraditi kratki post, u beauty svijetu poznat kao LOTD, odnosno, Look of The Day. Obzirom da ja nedeljom uglavnom ljenčarim, onda sam umjesto klasičnog popisa proizvoda korištenih u looku, odlučila sve to popratiti slikama korak po korak. Pa da krenemo :)

Koža mi je posljednjih dana jako suha, kao posljedica Seboreičnog dermatitisa s kojim vodim bitku godinama, pa je uglavnom pripremam umivanjem sa nekom od piling krema te nanošenjem obične Dove kreme, jer mi je dovoljno masna.

Baza za oči koju trenutno koristim je od Urban Decaya, providna je, lako se razmazuje, no moram iskreno reći, iako joj je cijena 20$, sasvim solidno joj parira, a možda čak i nadmašuje, Essence I love Stage baza (koja košta 5-6KM). S njom počinjem, razmazujući je sve do i preko obrva. Dakle, odmah za tim nanosim sjenilo koje je u boji kože, no u sebi sadrži sitni shimmer koji se divno presijava na Suncu. Ko god me zna, zna i da sam opsjednuta svime što svjetluca, tako da ćete ovakve boje često viđati na mojim očima :)




Ovim sjenilom u boji kože popunjavam kapak, a u sam pregib kapka povučem crtu smaragdno zelenim sjenilom prikazanim na sljedećoj slici s lijeve strane, koja i ne mora biti precizna, obzirom da ću je blendati.


 Ovu crtu blendam svijetlo-sivim sjenilom, čisto da izgubi na oštrini, a sve ću prekriti slojem sjenila u boji kože bez shimmera, koje ću “razvući” sve do obrva, što vidite na slici ispod.
 Uz rub donjih trepavica povlačim liniju tankim, kosim kistom, a u na unutrašnju stranu kapka nanosim bijeli kreon. Zeleno sjenilo uz donje trepavice, vidite na slici iznad. Na slikama ispod, prikazano je da je sljedeće što radim izvlačenje crte tušem, uz korijen trepavica, prateći oblik svog oka. S lijeve strane, na slici, vidite Essence-ov translucentni puder, koji nanosim na trepavice prije maskare, jer onda dobiju na punoci. Naravno, slijedi maskara! Obzirom da sam odlučila ne biti pohlepna i ne gomilati šminku, ovu maskaru trenutno koristim, jer je jedna od mnogih neotvorenih i nije loša, ali nisam ni oduševljena :)
 Obzirom da nemam nikakvih ogromnih problema s kožom osim suhoće i ponekog osipa tu i tamo, dodajem vrlo malo pudera u kremu, koju razmazujem po licu, a nakon što licu dam minut-dva da upije kremu, pređem laganim pokretima translucentnim puderom, kako bih ubila neki mogući sjaj na T-zoni. Na 2. slici odozgo, s lijeve strane, prikazano je kako nanosim Maybellinov korektor koji je najbolja stvar ikad! Sljedeće su obrve, koje samo popunjavam tamno sivim sjenilom, a zaboravila sam slikati taj korak :) Lice konturiram E.l.f. bronzerom. Obožavam ovaj duck face - not.
 Na usne ide Eos labelo, a na usne L'Oreal ruž u nijansi 843 - Toasted Almond. 


Voila! Ovo je ujedno jedan od mojih omiljenih lookova, koji budu gotovi za 15-ak minuta, nosiv je preko dana, (za noćnu verziju bih koristila crni kreon, umjesto bijelog), a uz koje smeđe oči fino dođu do izražaja. Korišteni proizvodi (klik za uvećanu sliku) : Dove krema za lice Baza za sjenilo - Urban Decay Puder - Essence E.l.f. paleta sjenila Matirajuci puder - Essence E.l.f. bronzer Maybelline korektor Maybelline maskara EOS labelo L'Oreal ruž E.l.f. tuš Avon bijeli kreon Ovnak, Sonia Kashuk, E.l.f., Essence i unknown kistovi :) Kako vam se sviđa? Nosite li ovakve lookove? Za bilo koji od korištenih proizvoda, slobodno me pitajte u komentarima/preko fb, a rado ću čuti i po koji konstruktivni savjet, a i kritiku! :)
Do čitanja!

xoxo,
love,
Dođoška

2 komentara:

  1. Me gusta! ;) Moram probati trik sa puderom na trepavicama prije nanosenja maskare. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Šejla! :) Trik radi i sa običnim baby puderom, obavezno probaj! :) xoxo

      Izbriši

Hvala na komentaru!