ponedjeljak, 7. srpnja 2014.

Date night outfit!

Ja sam jedna od onih djevojaka koje uživaju u ženstvenosti, haljinama, štiklama i svemu što uz to ide, tako da koristim svaku priliku da isto i nosim. Ovaj outfit post je od neko veče, a nastao je spontano, tako da se izvinjavam na (ne)kvaliteti slika, te obećavam da će ubuduće biti bolje! :)



Što se tiče svega što imam na sebi, samo je torba domaća, odnosno kupljena u Europi, ostalo je iz Amerike. Ne znam da li je neka od vas (i koliki) fan serije Sex & the City, ali, Carrie je bila prva koja me upoznala s prodavnicama Century 21. Naime, to su prodavnice u kojima je 100% vremena dizajnerska odjeća i obuća snižena 70% i više.

Tamo sam našla svoju haljinicu, od firme Laundry by Design, za oko 50$, a prvobitno sam je kupila za svadbu moje najbolje drugarice. Volim ovakve neupadljive haljine, koje se mogu obući sto puta, a dodatno ih mogu podići s cipelama ili nakitom.

Haljina ima "šišmiš" rukave, dužine 3/4, te prorez po rukama.


Zlatni, metalni kaiš je iz Forever21 i platila sam ga oko 5$. Inače osim ovog metalnog dijela, kaiš je rastezljiv i pozadi se kopča na dva dugmeta, što ga čini super praktičnim i udobnim :)


Sandale su Jessica Simpson i kupljene su na Floridi za 50$, također u jednoj od prodavnica sa popustima na dizajnersku robu.  Mogu opušteno reći da su one moja omiljena ljetna obuća. Iako im je peta oko 15cm, platforma tu odrađuje svoj dio fenomenalno, tako da se u njima ljeti nahodam!


Posljednja, no, ne i najmanje bitna, jeste vintage torba, koju sam dobila na poklon od tetke. Mislim da ju je kupila u Italiji na putovanju. Nije baš praktična za svaki dan, jer je kruta i uska, a samim tim je u njoj malo prostora, no, za izlazak na kafu ili večeru je savršena! 

Omiljeni detalj mi je natpis koji kaže "Everybody hopes to have the best stylish handbag with good workmanship and professional manufacturing. This handbag combines Italian design and the finest craftsmanship with excellent value." :)



Hvala na pažnji! :)

Do čitanja,
love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Ovakvu sam haljinu toliko tražila u srednjoj, na kraju sam je morala sašiti i izrabljivala sam je :D Ovaj kaiš mi je odavno na WL, moram malo da poradim na tome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je jedna od onih kojih ću se nanositi, zato mi i nije bilo žao izdvojiti malo više za nju! :) Kaiš je definitivno must have! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!