četvrtak, 31. srpnja 2014.

Golden Rose Velvet Matte - recenzija!

Legla mi plata neki dan, a ja u tržnom centru - how convenient! Tako svratim do stalka sa GR ruževima i odlučim se kupiti jedan iz Velvet Matte kolekcije i isprobati ga! 

Obzirom da je moja opsjednutost ruževima počela nedavno (radije naglašavam oči), tako pravim pravu, malu kolekciju, a jedna ovakva boja mi je falila. Uzela sam nijansu 14. Rekla bih da je nijansa koju često opisuju sa "mauve", tj. neka tamnija crvena, s hladnijim, roze podtonom.

Ruž dolazi zapakovan u plastičnu foliju, pa ćete biti sigurne da ga niko prije vas nije otvarao. Iskreno mi nikako ne ide u glavu zašto to djevojke rade, pored testera??? Anyways, za 5KM, koliko košta ovaj ruž, dobit ćete 4,2 grama proizvoda.

Na foliji ćete također naći ispisane sastojke.


Prvo što mi se svidjelo kod njega bio je oblik.




Dakle, oblikovan je tako da fino naliježe na usne i samim tim olakšava nanošenje.

Eh, sad slijedi nešto što me šokiralo.. Kada sam prvi put otvorila ruž, uradila sam to čisto zbog radosti otpakivanja, ali nisam ga koristila, nego sam ga zavrnula (i 99% sam sigurna da sam ga zavrnula do kraja) i pospremila na mjesto. Sljedeći put kada sam ga uzela i odlučila recenzirati i slikati, dočekalo me sljedeće :



Dakle, kompletan proizvod je potpuno ispao iz ležišta i ostao stojati u poklopcu. Ruževi mi stoje u držaču, koji je blago naget, ali ne stoje naglavačke, plus soba mi je 90% vremena klimatizirana, tako da je nemoguće da se rastopio..

Ovo mi se nije desilo samo jednom, nego više puta i to me dodatno razočaralo.

Ova nezgodica oštetila je sam proizvod, kao što možete vidjeti na slici ispod :



Samim tim što sam ga morala rukama pogurati i uglaviti nazad, oštetio se još, sa strana i to me baš iznerviralo!!

Ipak, boja mi je predivna, pa sam ovo zanemarila i stvarno se nadam da se neće više dešavati.

Swatchala sam ga na prirodnom i umjetnom svjetlu.

Prirodno :


Umjetno :



Prije nanošenja bilo kakvog ruža, imam običaj staviti labelo, tako da sam ga nanijela i prije ovog, što je rezultiralo sa sjajem koji je izbio ispod ruža koji stvarno jeste matt. Nijansa mi se jako sviđa i trajnost mu je sasvim solidna. Izdrži par sati, a onda mi se počne razlivati sa strana, no to mogu pripisati vrućini, a i činjenici da nisam stavljala olovku za usne.

Konačna ocjena i mišljenje je podijeljeno. Omjer količine proizvoda i cijene je super. Boja je super, trajnost je ok. Pakovanje je krš i ne bih voljela da mi se ovo s ispadanjem desi negdje van, gdje ne mogu prljavim rukama da diram proizvod i mrljam se gurajući ga unutra, pogotovo jer ostaje po prstima i teško ga je isprati. Plus, svaki put imam mini srčani udar, kad pomislim da bi mogao pasti na pod, a nisam ga čestito ni otpakovala.

Stvarno bih voljela probati još nijansi ovog ruža, ali sad sam skeptična, zbog pakovanja.

Iz tog razloga me zanima da li ste ih probale i jeste li imale sličnih iskustava?

Konačna ocjena 4/5!

Do čitanja,
love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Ja vjerujem da ti se nasao u ruci jedan "krivi" ruz. Imam cetiri komada,stoje naglavacke,nijednom nije ispao nijedan... A ni moji nisu potpuno mat, cak i bez tog labela,malo se ipak vidi njihov kremasti finis... Sve u svemu, jedni od boljih ruzeva koje sam imala priliku probati. A ovu cu kupiti nijansu svakako, svidjela mi se na stalku...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huh, sad si me malo ohrabrila! Stvarno mi se svidio i teksturom i svime, ali reko' da ne bacam pare ako će mi se to dešavati svaki put sa ambalažom. Hvala ti!

      Izbriši
  2. Boja ti stvarno prelijepo stoji, baš mi je žao zbog ambalaže.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Meri, nadam se da je ovo usamljen slucaj! :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!