subota, 24. svibnja 2014.

10 omiljenih parova tag!

Ovaj post je malo drugačije tematike, no, ono o čemu ću pisati  je u top 5 stvari koje obožavam, a to bi bili filmovi/serije. 

Blogosferom je zavladala groznica zvana "10 omiljenih parova tag", a obzirom da sam i ja, odnedavno, član te iste blogosfere, osjetih se pozvanom da s vama podijelim svoje omiljene parove!

Vjerujem da ću vas koje ste moje vršnjakinje ili nešto starije, vratiti u djetinjstvo, a vi koje ste mladje i ne budete ni znale za ove parove - guglajte! :)

10.
Toula i Gus iz "My big, fat, Greek wedding" su prvi par koji stavljam na ovu listu. Ovaj film mi je urnebesan i dan danas, iako je snimljen prije 12 godina (wow, zar ima toliko?)! Njena luda, grčka porodica me neodoljivo podsjeća na moju, sa svom vikom, smiješnim rodjacima i izjavama tipa :

Aunt Voula: What do you mean he don't eat no meat?
[the entire room stops, in shock]
Aunt Voula: Oh, that's okay. I make lamb.

ili

Toula : Mom, I love him..
Mom : Toula.. eat something. 




9.
Samo da se objasnim - imala sam veliki crush na Chad Michael Murraya, još iz serije One Tree Hill i mislim čak da se zbog njega razvila moja afekcija ka visokim, plavookim momcima :) Uglavnom, ovaj film (Cinderella Story) je priča o Pepeljugi (Pepeljuzi?) modernog doba, sve sa slanjem sms-ova sa skrivenog broja i nekakvih prahistorijskih internet chatova. Ona je Sam, on Austin, uglavnom, on popularan, ona neka konobarica, njene zle polusestre je izdaju, on ne zna šta bi.. i na kraju shvate da se vole, eto ne morate ni gledati sad! :)


8. Holly i Gerry, divni, mladi, bračni par iz filma P.S. I love you, na koji sam lila potoke suza. On umire od tumora, a njoj ostavlja hrupu pisama da pristižu, kako bi joj pomogao da preboli njegovu smrt i krene dalje. Moram li naglasiti da volim ovakve žalopojke? Šta ću..


7. Serena i Dan iz Gossip Girla! Yes, yes, yes, pričajte šta hoćete, znaaam da mi je 22 godine, no Gossip Girl mi je i sad, povremeno, opsesija. Pratila sam ju kroz srednju školu, pa i na faxu, a u čast njima sam Novu 2013.  dočekala landarajući Upper East Sideom i Central Parkom, posjećujući sva ona mjesta iz serije. Popularna djevojka i ne tako popularan dečko, još jednom dokazuju da prava ljubav pobjeđuje :) Nisam li romantična? :)


6.
Eh sad je mrtva trka, ozbiljno. Ovi koji slijede od 6. ka 1. mjestu, su mi prava muka za poredati koji je draži od dražeg.. Uglavnom .. Nathan i Haley su za mene kultni par, kao što su nekome Baby i Johnny iz Dirty Dancinga. Srednjoškolski par, on (predivni) košarkaš, ona ozbiljna, pametna djevojka. Njihova ljubav je opstala kroz sve sezone serije One Tree Hill, s usponima i padovima, trudnoćama.. :) Zbog ovog Nathana mi je krivo što ne živim negdje drugo i što se moje dijete ne može zvati Nathan ili makar Nejtan, jer me svi čudno gledaju kad to kažem, a ime mi se baš, baš sviđa! :)

5.
Savannah i John iz filma "Dear John". On je vojnik, ona djevojka koju sreće dok je na odmoru između dvije misije. Ludo se zaljubljuju i održavaju svoju ljubav preko pisama i kratkih susreta.. no ona u nekom trenutku sve prekida i udaje se za drugog čovjeka. Zašto - pogledajte film i saznajte, ako već niste :) Uglavnom i na ovaj sam plakala i klela Savannah što ostavi Johna ovakvog lijepog :)



4.
Na četvrto mjesto stižu Chuck i Blair iz serije Gossip Girl. Oboje komplikovani, strastveni, ludi, savršeni jedno za drugo. Obožavala sam njihove outfite iz serije, kao i blesave zamke koje su jedno drugome postavljali, da bi, na kraju, ipak završili jedno drugome u zagrljaju :)


3. Allie i Noah, iz filma ( i istoimene knjige) The Notebook! Skromno ću reći da me podsjećaju na moju sopstvenu ljubavnu priču :) Mladalački, iskreno, zaljubljeno.. volim ih :)


2.
Carrie i Big iz serije (i istoimena 2 filma) Sex i Grad! Ima li neko da ne zna za njih? Da podržavam ovo povlačenje od 10 godina dok se on zaručuje i ženi, a ona piše kolumne i kupuje cipele, a pati za njim - ne baš.. no moram priznati da sam se ipak sve vrijeme nadala da će on doći pameti i smiriti se već jednom! Valjda svaka ima takvog jednog u životu :)


1.
TA DAAAAAAAA, dođoh do prvog mjesta, odnosno najomiljenijeg para! Eh, pa njega zauzimaju Danica i Filozof iz filma "Lajanje na zvezde"! Ovaj film je moj najomiljeniji domaći film svih vremena jer me neodoljivo podsjeća na moj razred iz gimnazije (na noć dodjele diploma smo lajali na zvijezde u čast ovom filmu - bukvalno), na moje prijatelje, srednjoškolske ljubavi, gluposti, anegdote i sve me nešto stegne u grudima kada gledam ovaj film i sjetim se svega! Od kolijevke do groba, najljepše je đačko doba! :)


Eto, to bi bila moja lista od 10 omiljenih parova, no da ih je bilo i 20, imala bih toliko da ih nabrojim. Ih, gdje su samo Monica i Chandler, Cosbijevi, Grey's Anatomy, Titanik.. :) Kažem vam, ja baš puno volim filmove i serije! :)

Nego, ima li među ovim mojim, neki par prema kojem dijelimo ljubav? Koji su vaši omiljeni parovi s tv-a?
Tagujem sve one koji žele napraviti svoju listu i podijeliti je s nama! :)

Do čitanja,
love,
Dođoška!

Broj komentara: 15:

  1. Kako se samo obradujem kad ugledam novi post. Uzivam citajuci! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj bas si me nasmijala i vratila neka sjecanja :)😊

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam napravila Tag i blogger me nešto zezao i sve izbrisao, a nisam ga spremila:((
    Uglavnom, Lajanje na zvezde nisam gledala:( Faca mi malo ide na nerve iako sam od početka serije znala da će završiti s Carrie, ali da je nakon cijele serije opet u 1. filmu ostavi pred oltarom, MISLIM!! :)
    I drago mi je da Savannah i John nisu skupa :p

    OdgovoriIzbriši
  4. Serena i Dan <3 njih sam kod sebe zaboravila :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledala sam i ja ovu modernu Pepeljugu.
    Ja sam vjerovatno jedna u milion koja nije gledala GG

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah taj Chad.. Mislim da su sve djevojke koje poznajem u jednom trenutku u životu bile lude za njim :D taj film sam gledala barem 15 puta :D

    My big, fat Greek wedding je super film i moram naći vremena da ga pregledam opet :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh morat ću malo poraditi na uređenju "comment" dijela na blogu, ovako ne mogu svakoj pojedinačno odgovoriti :) Dok to ne popravim, prvo da vam se zahvalim na komentarima i sto me pratite! :) Sara oooobavezno odgledaj Lajanje na zvezde, neces se pokajati! Ljubim vas!

    OdgovoriIzbriši
  8. Morala sam te stalkati, koliko si mi na ovoj slicici zalicila na Mirandu Kerr :-)
    Od tvojih parova mi se najvise svidjaju ovo dvoje iz My big fat greek wedding, a ima tu i nekih drugih koji su se nasli i kod mene na listi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam mislila da će TAG postati ovako popularan, ali baš mi je drago haha :D Ovo je prvih 10 parova sa kojima se 100% slažem :D Broj 1 me baš iznenadio, i to jako pozitivino :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti na komplimentu, odnosno poredjenju sa Mirandom, Snow! :) Gus i Toula forever haha :D

    Neira hvala ti sto si nas zabavila s tagom, a i drago mi je da ti se svidja moj izbor!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dzejlena Dzibric12. lipnja 2014. u 16:02

    Zadnjim si me filmom podsjetila na srednju.. Citam te stalno, da se zna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nekako sam propustila ovaj post i sad ga vidim, odlican je :) I meni su favoriti Dunja i Filozof, i hvala sto si me podsetila na taj divni film, idem ga odmah gledati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa pa nemam pojma sta mi je bilo pa da napisem Dunja haha :) Mora da sam bila gladna :p Lajanje na zvezde je stvarno bezvremenski filmic!! :*

      Izbriši
  13. Tj. Danica i Filiozof, verovatno si se zabunila sa Dunja, jos ja vidim nesto mi cudno :)) upravo gledam :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!