četvrtak, 18. rujna 2014.

This or that?


Helou bjuti svijete! Ovih dana se u blogosferi vrti još jedan tag, a riječ je o "This or That" tagu. Dakle, trebam odabrati između dva ponuđena pojma, iz više segmenata, a evo i mojih odgovora!

Šminka:

*slika preuzeta s interneta

  • rumenilo ili bronzer? Bronzer. :) Obzirom da je moje lice dosta okruglo, onda volim da mu dodam malo oštrine. 
  • sjaj za usne ili ruž? Ruž u 99% slučajeva, mada su to kod mene periodi kad volim ovo ili ono. Trenutno ruževi. 
  • eyeliner ili maskara? Hm..meni nikako ne ide jedno bez drugog. Ako baš moram izabrati, onda maskara. 
  • puder ili korektor? Puder. Što laganiji, ali puder. 
  • neutralna ili sjenila u boji? Boje, boje, bojice! :)
  • presovana ili sjenila u prahu? Presovana, mada volim pigmente, ako je riječ o praškastim sjenilima.
  • kistovi ili spužvice? Kistovi, definitivno! 

Nokti:


  • OPI ili China Glaze? OPI sam probala, CG nisam, tako da valjda OPI, mada nisam neki lakomanijak. 
  • kratki ili dugi? Dugi, mada mi u posljednje vrijeme nisu praktični, jer sam počela puno više kuhati.
  • akrilni ili prirodni? Prirodni! Nikada nisam gelirala ili nadograđivala nokte, jer su moji izuzetno čvrsti. Akrilni su mi lijepi, ali na drugima.
  • svijetli ili tamni? Svijetli, radije. 
  • cvjetići ili ne? Nisam neka umjetnička duša što se tiče šaranja po noktima, ali kad bih bila, onda da! :)  

Tijelo:

*slika preuzeta s interneta

  • parfem ili sprej za tijelo? Ljeti sprej za tijelo (all time favorite su mi Victoria's Secret mistovi), a zimi parfem. 
  • losion ili butter za telo? To mi zavisi samo od toga koliko mi je koža suha. 
  • gel za tuširanje ili sapun? Gel.. i to preferiram one s pilingom i uljne. 
  • Lush ili druge kompanije? Lush mi je super, ali volim i Ziaja-u, Baleu.. 

Moda:

*slika preuzeta s interneta


  • farmerice ili trenerke? I jedno i drugo. Zavisi od raspoloženja. Mene možete vidjeti baš u svim izdanjima i ne bolujem od toga da moram izgledati tip-top uvijek. 
  • dugi ili kratki rukavi? Dugi ili 3/4. 
  • haljine ili suknje? Haljine.. u posljednje vrijeme sam ih baš nakupovala. :) 
  • pruge ili karirano? Uh.. ni jedno ni drugo ne volim baš naročito, ali pruge. 
  • japanke ili sandale? Sandale, za japanke sam presmotana. 
  • šal ili kapa? Oboje! Kapu nosim češće zimi, ali volim i nježan veeeliki šal u koji se mogu umotati! :) 
  • sitne ili viseće minđuše? Viseće. Volim lijepe, upadljive minđuše, ako je ostatak minimalistički.
  • narukvice ili ogrlice? Ogrlice. Nisam navikla nositi ni sat ni narukvicu. 
  • ravno ili štikle? Štikle. Nosim ih 90% vremena. Patike biram za trening, fax ili ravne anatomske cipele za posao. 
  • jahačke čizme ili kaubojke? Ni jedne. Samo one klasične. :) 
  • Forever21 ili Charlotte Russe? Ni jedno ni drugo nemaju baš nešto kvalitetnu odjeću, ali svako malo nađem nešto jeftino i slatko, od čega i ne očekujem da traje predugo.

    Lijeva je iz F21, desna CR.

  • Abercrombie ili Hollister? Abercrombiev miris prodavnica i radnici (bolje rečeno modeli), a Holiterovim stvarima sam zadovoljnija. 


Kosa :

  • ravna ili kovrdžava? Moja je ni tamo ni ovamo, ali ljepša mi je zdrava, kovrdžava kosa. 
  • punđa ili rep? Punđa. 
  • ukosnice ili šnalice? Ukosnice. Uvijek ih imam u novčaniku, torbi.. 
  • duga ili kratka? Hjoj.. probala sam svaku koju možete zamisliti. Trenutno duga..ali to ne znači da me sutra neće prenijeti da se ošišam! :) 
  • šiške sa strane ili normalne? Normalne. 
  • podignuta ili spuštena? Ako je vruće podignuta, ako nije, spuštena. 

Random:

  • kiša ili Sunce? Sunce ako nije pretoplo, kiša ako sam kući uz neku dobru knjigu! 
  • ljeto ili zima? Umm..jesen? :) Ljeto između ovo dvoje. 
  • proljeće ili jesen? Eh ovo i jedno i drugo! :) Ali kao što rekoh, jesen! 
  • čokolada ili vanilija? Čokolada, u svim oblicima, količinama, veličinama.. :D 
  • istočna ili zapadna obala? Istočnu sam već podobro prošla, sljedeća destinacija je zapadna. 

    Tagujem sve vas koje niste uradile ovaj tag! :) 

    Do čitanja,
    love,
    Dođoška!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!