ponedjeljak, 4. svibnja 2015.

Dodjoska presents : MODA sjene - 6 nijansi!

Helou bjuti svijete! 

Sad već davno, na nečijem sam blogu ugledala hvalospjeve na račun ovih sjenila, koja se mogu kupiti (ako sam dobro skontala) isključivo u Galantu, u Kiseljaku, pa sam sama sebi rekla da ću ih se dokopati prvom prilikom. Elem, prva prilika se ukazala tek na Blogermaniji, u Mostaru, a dobra duša po imenu Nikolina, s bloga me Unlimited Beauty obradovala, kupivši mi 6 nijansi. Iako je Nikolina sama birala nijanse, izabrala je kao da sam stojala kraj nje! 

Dakle, 6 nijansi koje ću vam ja danas predstaviti, nemaju imena, ali imaju brojeve. Odlučila sam da ih poredam od najmanjeg ka najvećem, jer imam blagi O(psesivno)K(ompulzivni)P(oremećaj)! :) 



Sjene su mono, kao što možete vidjeti i dolaze u kartonskim kutijicama, na kojima je ispisano ime brenda, informacija da se u sjenama nalazi vitamin E, ima ova neka loza i kao što vidite na dnu je ovaj metalik dio, koji na direktnoj svjetlosti postaje holografski :)

Na poleđini kutijice je spisak sastojaka i informacija da se u ambalaži nalazi 4g proizvoda, te da je preporučljivo da se potroši unutar 12 mjeseci - totalno nerealna preporuka, al' hajd.



Sama sjenila dolaze u plastičnim ambalažama, koje se prilično čvrsto zatvaraju. S prednje strane ambalaža je, kao što vidite na slici ispod, prozirna, te se na njoj nalazi samo ime brenda.



Sa stražnje strane se nalazi brojčana oznaka nijanse, te informacija o gramaži.



Sva sjenila su metalih završnice, jako puterasta i JAKO JAKO pigmentovana. Dosta se truse, a kada sam ih uzela od Nikoline, sve prisutne blogerice su u glas povikale "NANOSI IH SAMO PRSTIMA, NIKAKO KISTOVIMA!". To sam shvatila vrlo ozbiljno i tog se pravila držim i ne mogu im naći zamjerku u tom pogledu. Neka od ovih sjenila imaju holografsku završnicu, ali o tome više u nastavku.

Predstavit ću vam sjenila pojedinačno, te zajedničkim swatchevima.

Kao što rekoh, krenut ću od sjenila koje je označeno najmanjim brojem, od ovih koje sam dobila, a to bi bio 309.

Riječ je o berry nijansi, toploj smećkastoj, sa bordo podtonom. Za nju tražim pravu ulogu, odnosno look u koji ću je ukomponovati, jer mi je divna!


 Nijansa 314 je holografska nijansa! Isprva se čini kao klasična roza, ali je daleko od toga! Ima hladan podton i kada se nanese, ima plavičasti odsjaj! Divna je kao highlight, ali i kao sjenilo preko čitavog kapka!


Već dugo sam tražila čistu, zlatnu nijansu, kad eto Nikoline sa Moda sjenom u nijansi 317! Sva mi je glamourozna i jedva čekam da ova moja jadna sir put dobije makar malo boje, pa da je furam! :)


323 je nijansa koju najviše volim i isto toliko mrzim! Prelijepa, predivna šampanj boja, zrnasta i bogata, izgleda kao da me obasula kiša šljokica po očima, ali, kao što vidite iz priloženog, sama od sebe se mrvi i puca (što nije slučaj ni sa jednom drugom sjenom). Nekako mi je premekana, koliko god nježna bila kada je swatcham. Šta da vam kažem, muke su to!


Ova i sljedeća, su nijanse koje samo stavim na stol i gledam! :) Za ovakve nijanse ja moram biti u pravom raspoloženju, jer su bold, i čini mi se kao da uz njih ne trebam ništa osim malo maskare! Broj kojim je označena je 325!

Ko pogodi što mi se ova svidjela (najviše) ima marku! :) Nije li i vaša prva asocijacija "nebo", kada vidite ovu sjenu? Ja sam naprosto zaljubljena! Bogata, royal plava boja, dovoljno tamna i dovoljno svijetla da začini svaki look!


Ovdje su mi se sjene okupile oko otkinutog trešnjinog behara, da mu se dive.

Što se swatcheva tiče evo ih bez baze i sa njom.

Bez baze vam slikam, čisto 'nako, jer ja ni jedan proizvod na očima ne nosim bez baze, jer jednostavno mi ne traje.


Evo ih preko baze. Kao bazu sam koristila Manhattan puder, Endless stay u nijansi 30.


Što se pigmentacije tiče, već napisah da sam oduševljena, a da vam i dočaram svoje oduševljenje, ovoliko proizvoda je ostalo nakon sljedećeg procesa - dodir prsta o površinu sjenila - bez pritiskanja, zatim dva povlačenja prsta po koži u svrhu swatcha! Mogla sam do sutra nanositi i imam osjećaj da bi ga i dalje bilo na prstu!


Zamjerke? Nije da ih nema! Na mojim očima, čak i uz bazu, nisu pretjerano postojane, ali će izdržati nekih 5h, što je po meni ok. Znate li zašto? Zato što jedno ovo sjenilo košta čitavih 1,80KM! Iz tog prostog razloga i ne očekujem da recituje! :)

Nađete li se u Kiseljaku, ne zaboravite napraviti zalihe ovih divota, ja jedva čekam svoju priliku, da pokupujem i ostale nijanse! :)

Hvala Nikolina, još jednom!

Kako se vama čine? Jeste li već imale priliku da ih probate?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!



Broj komentara: 11:

  1. Prelijepe... predobre, pigmet, SES... danas kupila 19-u... ahhahahahahahha!!!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piši mi nijanse koje mi trebaju :D

      Izbriši
    2. 310, 321, 303, 312, 332,309, 320,305, 315, 329... je li ti dosta? :DDDD

      Izbriši
  2. Nema na cemu. Drsgo mi je da sam ti pogodila boje

    OdgovoriIzbriši
  3. Cudo jedno od sjena eto, nemam sta vise reci :D kupila sve koje su mi se svidjele. Slabo ih vise ima, zalihe prodali, nove ne nabavljaju. Steta. Ima ih sad i u Srbiji, cini mi se.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe su , mogu misliti kako si oduševljena pošto znam koliko si slaba na senke <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepe, pigmentacija je vauuu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su, po teksturi bih rekla da liče na Sleek sijene. Predivne su mi ove 314 323 325, joj mada i ova 333, hahah a sve što više gledam stvarno su divne nijanse! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjenila Moda cosmetics su najljepša koja sam nanosila. Nažalost ovdje u HR nema drogerije koja ih prodaje a u Udinama "crkla" trgovina. Bila bi tako sretna da mi pomognete na koji način da ih kupim barem 8 komada. Hvala Vam , divni ste


    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!