nedjelja, 4. svibnja 2014.

OTD and April favorites!

Jučer se ženio dečkov i moj prijatelj, pa sam tu priliku iskoristila da po prvi put isprobam svoju Naked 3 paletu! :) Našla sam look koji sam željela rekreirati i krenula. Danas sam ga željela ponovo rekreirati za blog, ali vrijeme napolju ne surađuje, tako da to odgađam za neki sljedeći post.  Ipak, tu je OutfitOfTheDay :) Nosila sam Tommy Hilfiger haljinu, koju sam kupila u Tommy Hilfiger prodavnici u New Jerseyu, za 87$ na sniženju. Preko sam obukla obični, pamučni bolero iz nekog second hand shopa, koštao je 15KM čini mi se. Što se dodataka tiče, uz haljinu je došao kaiš, a od nakita sam stavila lančić u obliku krila, koji sam nabavila za 20-ak dolara, također u Americi. Na nogama sam imala svjetlucave salonke, kupljene za 30KM na Koridoru, tj. pijaci :) Torba je poklon od mame! Na slici ispod vidite sve to u kompletu, skupa s mojim dečkom, jer sam danas shvatila da nemam ni jedne slike na kojoj sam sama! :) 


Slika ogrlice je jedini detalj koji imam izdvojen :)


Eh, kao što naslov kaže, u ovom postu ćete naći i moje favorite, za mjesec april. Ovakve postove ću nastojati pisati na kraju svakog, odnosno početku narednog mjeseca. Podijelila sam ih u dvije grupe : preparativna i dekorativna kozmetika. Prva na redu je preparativna, pa da krenem.

Proizvod na slici ispod koristim i duže nego jedan mjesec, ali obzirom da je ovo moj prvi post o mjesečnim favoritima, navodim ga! :) To je gel za umivanje, koji ostavlja fin miris mentola i osjećaj hlađenja. Potrebno ga je vrlo malo, jer je gust, tako da ga je imam, kao što rekoh, već duže vrijeme!
Sljedeći na redu je Nivein gel za tuširanje. Njega sam kupila u setu, skupa sa labelom i kremom, za 8. mart, za oko 10KM. Za ovaj gel imam samo riječi hvale! Divan, kremast, miris je ujedno blag, ali ostaje na koži, no ne miješa se sa mirisom mlijeka za tijelo ili parfema recimo.
Ovo ispod je posljednji komad krutog šampona od firme Lush, a imam ga od decembra. Ovdje možete pročitati nešto više o ovom šamponu. Jedan je od onih proizvoda u koje vrijedi uložiti. Prvenstveno jer traje jaaaako dugo, drugo jer radi tačno ono, što je o njemu rečeno! Moram naglasiti da ja imam Seboreični Dermatitis, odnosno hronično kožno oboljenje (perutanje vlasišta i pojedinih dijelova kože na licu), te ne mogu koristiti gotovo ništa osim medicinskih šampona, a ovaj Lushov šampon mi dođe kao savršen predah za tjeme, između terapija.
Na redu je losion za tijelo, koji je stigao u paketu iz Amerike! Koža mi je u posljednje vrijeme jako suha, pogotovo nakon depilacije i dosta proizvoda me zna peckati, no ne i ovaj! Iako ga relativno kratko koristim, prezadovoljna sam!
Sljedeći na redu je losion od Victoria's Secret, kupljen u Americi. Ima divan miris, a ja ga najčešće koristim za mazanje ruku :D Kupljen je u setu sa još 4 proizvoda za 30$.
Na redu su Olayeve kreme. Kao što već rekoh, koža mi od Seboreje zna biti suha, a ove kreme rade čuda za suhe predjele! Uz to diiivno mirišu! Olay se može naći u DM prodavnicama.
Moj vječni favorit, a tako i ovog mjeseca, je Dove dezodorans u stiku. Moram li reći nešto o njemu? Košta oko 7KM, fino miriše i štiti od znojenja. Mislim da je dovoljno! :)
Klasično labelo, od Nivea-e. Dobila sam u setu sa ovim, gore pomenutim, gelom za tuširanje. Savršen za svakodnevnu upotrebu.
Na redu je dekorativni dio favorita!

Urban Decayeva baza za sjenilo, koja mi je, nažalost, već pri kraju!   :( Košta 20$ u Sephori, traje cijelu vječnost i čini da šminka na očima traje cijeli dan!
Max Factorov FaceFinity 3u1 puder! Ovdje sam pisala više o njemu, a mislim da će moje oduševljenje potrajati puno duže, nego jedan mjesec! Otkako koristim ovaj puder, na podlogu mi odlazi 30 sekundi! :) Jedan stisak pumpice je dovoljan, a rezultat insant. Bravo Max Factor!
Opet Max Factor! :) Njihov Creme Puff translucentni puder upija višak sjaja u trenu, a gramaža je više nego dovoljna da traje i traje! Samo riječi hvale i za ovaj proizvod!
Laurin highlighter je stigao u paketu iz Amerike, tako da i njega relativno kratko koristim, ali će se, kao i drugi proizvodi, vjerovatno ponovo javiti u mjesečnim favoritima! Lagan je i prozračan, a licu daje divan, prirodni sjaj!
Imam osjećaj da ću pokupovati sve Max Factorove ruževe iz Lipfinity kolekcije! Ovo je 026 So Delightful i jedan je od onih ruževa koji možete nositi na dnevnoj bazi! Boja mu ovdje izgleda pomalo čudno, no ovdje možete vidjeti kako izgleda na usnama. Može se nabaviti u DM-u i CM-u po cijeni od 24,95KM
Koliko god sam pokušala prilagoditi dimenzije naredne slike, ona nije ličila ni na šta! Zato ću reći da se radi o Max Factorovom kreonu iz linije Excess Intensity, imam ih u crnoj i smeđoj boji, no onaj smeđi još nisam probala. Ovaj je dugotrajan, a opet dovoljno kremast za blendanje. Ne uvlači se u oko i ne oštri se.
L'Orealov gel liner je isto tako zauzeo mjesto u mom srcu, a i posto o aprilskim favoritima! Uz njega je došao i kist, koji sam zaboravila slikati, no i on je isto tako odličan. Maaalo mi se razmazuje na krajevima, ali tek nakon par sati nošenja.
Divna, narandžasto-crvenkasta nijansa Golden Rose laka me osvojila i nosim je čitav prethodni mjesec! Dobila sam ga za rođendan od prijateljice, no definitivno ću ga ponovo nabaviti kad ga potrošim!
NAKEEEED 3! Da, svi već znaju o mojoj opsjednutosti sa Naked 3 paletom, jer samo o njoj pričam na fan page-u, a također smaram i goste koji mi dođu, pa svi moraju da je swatchaju i dive se šljokicama, bili muško ili žensko. Divna, pigmentirana, sa još divnijim kistom.. ma, oduševljena sam! (Ne bi se reklo iz svega prethodnog, zar ne?)

DM-ove vlažne maramice kupujem makar jednom u 15 dana, trenutno su snižene na 1,30KM. Fino mirišu i rade svoj posao.
Posljednji je preeeslatki rokovnik iz DMa. Ja sam inače veliki pobornik onoga da privlačimo ono što želimo. Tako ja danima pričam kako želim sladak i praktičan rokovnik, a onda dođem u DM-u na kasu i prokomentarišem kako je fin ovaj ispod, koji je gospođa ispred mene baš tad osvojila. Onda se ta gospođa okrenula i poklonila ga meni, jer je kaže, oduševila moja oduševljenost! :D Eto tako, sad imam presladak rokovnik, koji je sav ovako išaran, sa prijedlozima, bojama i sličicama. Zar nisam baš ono najstereotipnije žensko koje postoji? Jesam. :)
Eto, to su moji favoriti za prethodni mjesec. Kako vam se sviđaju? Ima li među njima proizvoda koji vi koristite?

Do čitanja,
love,
Dođoška! 

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!