srijeda, 17. rujna 2014.

Dodjoska presents : bareMinerals Mineral Veil powder!

Helou bjuti svijete! Večeras vam predstavljam jedan proizvod kojim sam stvarno zadovoljna, a možda će moja recenzija poslužiti i nekoj od vas.

Riječ je o bareMinerals translucentnom puderu u prahu.

S ovim puderom sam se prvi put susrela prošle godine, kada sam u jednom shoppingu u Ulti (jedna od američkih drogerija) naišla na set mini verzija bareMinerals proizvoda. Tada sam probala i njihov primer, kome sam do dan danas vijerna, a često ga možete vidjeti na popisu proizvoda koje koristim. Dakle, tada sam se susrela i s ovim puderom. Brzo sam potrošila probnu verziju i ostala jako zadovoljna istom, pa mi je drugarica u jednom od paketa, poslala i ovaj puder, u punoj veličini.

Kao što samo ime firme kaže, riječ je o mineralnom puderu, a još jedna istina se krije u njegovoj nijansi, a to je "veil" ili veo. Mislim da veo najbolje opisuje koliko je puder lagan na licu.

Za početak ću vam reći da dolazi u kutijici od čvrste plastike, dno je prozirno, a poklopac crn. Na samom poklopcu, minimalistički je ispisano ime brenda i proizvoda. Kistić koji vidite na slici ispod sam dobila u onom prvom setu koji sam kupila, a čak je iskoristiv.



Ovaj puder dolazi u 3 nijanse i to Illuminating, Mineral i Tinted. Obzirom da nigdje nije naznačeno drugačije, očito je moja nijansa Mineral :) Dakle, s donje strane ambalaže ispisani su proizvodi, kojih je samo 5 i mahom su svi prirodni! U pakovanju dolazi 9g proizvoda, a preporučljivo je da se potroši u 12 mjeseci, iako definitivno može trajati puno više.

Kada se kutijica odvrne, unutra vas dočeka papirić s upustvom za upotrebu.

Uputstvo dolazi na 4 jezika, te je fino i precizno objašnjeno kako se ovaj puder najbolje koristi.

Ono što mi se stvarno svidjelo, jeste da i pored mehanizma zaključavanja kutijice, ona je dodatno zaštićena i ovim komadićem plastike, koji se lako odstranjuje.

Ovako izgleda kada se plastika skine, a kutijica "otključa".

Sama tekstura pudera je praškasta i baršunasta te miriše nježno i ugodno. Rekla bih da najviše podsjeća na baby puder s mirisom.



U samo jednom potezu, proizvod ostaje na kistu, medjutim na licu nije cakey.

Na koži je ipak, potpuno providan.


Na licu ne ostavlja praškasti trag, nego se odmah stapa i matira lice. Ipak, obzirom na njegova mineralna svojstva, uopće nemam osjećaj zacementiranosti koji inače imam s ovakvim proizvodima.

Na slici ispod sam ga koristila da setujem podlogu, a prve znakove mašćenja lica primjetim tek kroz nekih 6h. Obzirom da se kutijica zavrće (zaključava), nije mi problem da ga nosim u nesseseru, jer nisam imala nezgoda, da se rasuo ili nešto slično.



9g ovog proizvoda koštat će vas oko 26 eura ili oko 51KM, a može ga se nabaviti sa Beautybaya i to klikom OVDJE.

Ja sam potpuno zadovoljna s ovim proizvodom jer mi nikada nije izazavao nikakvu reakciju, fino setuje podlogu, vrlo malo ga je potrebno, te je ova količina i više nego dovoljna za godinu dana korištenja, koliko je preporučeno, a po meni, će ga biti dovoljno za makar još toliko.

Konačna ocjena 5/5.

Da li ste već probale nešto od bareMinerals proizvoda? Kako ste zadovoljne s njima?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

4 komentara:

  1. Obozavam ga otkad sam ga kupila, stvarno kvalitetan puder i neusporediv s drugima u drogerijama :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!