utorak, 9. rujna 2014.

Dodjoska presents : NYX liner & smudger!

Helou bjuti svijete! I mene, kao i sve nemarne studente, ovih dana su pritisli ispiti. Iz tog razloga sam nešto manje aktivna, kako u čitanju tuđih, tako i u vođenju svog bloga! :) 

Obećavam da ću nadoknaditi!

Večeras vam donosim mini recenziju proizvoda s kojim imam love-hate odnos! 

Riječ je o NYX-ovom lineru/smudgeru koji sam dobila na poklon od prijateljice iz Amerike. 

Obzirom da me ona vrlo dobro zna, tako mi je poslala ljepotana divne, kraljevsko-plave boje. Nijansa mu je 04 Cobalt Blue. 

Obzirom da sam ga, sad već davno, dobila, kutijicu sam bacila, no uspjela sam pronaći na netu fotografiju iste, pa je vidite ispod! 



Dakle, sam proizvod dolazi u staklenoj ambalaži, sa poklopcem od čvrste plastike, koji se dobro zatvara, zavrtanjem.




Unutar staklenke, nalazi se 3g proizvoda, koji je guste, kremaste teksture.


NYX za njega kaže : "Ova ultra-baršunasta formula čini proizvod ekstra preciznim, ali i lakim za blendanje. Savršen za naglašen cat-eye ili za smokey eye! Dolazi u 5 nijansi!"

Eh sad malo o love-hate odnosu. Dakle, ovaj proizvod ima tendenciju da bude toliko rijedak, da kada povučete liniju, to ne bude ni p od plave, nego je to nekakav trag, nekakve boje, o čijoj nijansi možete samo nagađati. Eh, ovaj put kad sam htjela da vam to i demonstriram bilo je veoma toplo, pa pretpostavljam da je i toplota odigrala svoju ulogu, jer je proizvod bio dosta mekši nego inače, a kad sam ga swatchala bila je to najdivnija boja i tekstura gel linera, ikad! To je upravo ova slika iznad. U 99% ostalih slučajeva nisam imala takvo iskustvo s njim, što me dovodi do zaključka da ga je najbolje malo razgrijati, prije upotrebe.

Odlučila sam da vam pokažem kako je rijedak i na očima. Te da ne dopušta da se nadogradi, nego svakim novim pokretom kista, proizvod se samo više izbriše. No.. ovaj dan se to nije desilo.  Bila sam oduševljena i intenzivnom bojom i podatnom teksturom!




Ono što se jest desilo, ovaj put, kao i svaki drugi, jeste da se preslikavao.



Sa waterline-a nestane relativno brzo. Potraje najviše sat vremena, ako i toliko, čak i kad ga setujem sa sjenilom.  Blenda se dobro, ako požurite, jer se brzo suši.

Cijena na američkom tržištu mu je $9.

Dakle, ukoliko je razgrijan, proizvod je intenzivan i super za rukovanje, ali ukoliko se koristi u izvornom obliku, onda nije ni za šta. Nije se pokazao pretjerano dobar na waterline-u, ali je omjer cijene i količine ok.

Moja konačna ocjena je 3/5.

Imate li vi iskustva s ovim proizvodom? Kako ste vi zadovoljne?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

2 komentara:

  1. ja imam onaj tamno smeđi i moj je toliko suh da se napatim, ali je jako postojan… ali sve u svemu nije u grupi onih koji su mi dragi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao što nije to što sam mislila da će biti :( Moram zato isprobati Flormarove :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!