srijeda, 26. studenoga 2014.

Dodjoska presents : AVON Big & Daring maskara!


Helou bjuti svijete, evo mene s recenzijom jedne maskare.

Riječ je o Avonovoj maskari, koju sam dobila u paketu skupa sa odstranjivačem, koji sam recenzirala OVDJE.



Kao što vidite na slici iznad, maskara dolazi zapakovana u kartonsku ambalažu.

Sama bočica je obla i lijepo leži u ruci, a na njoj su ispisani ime brenda te naziv maskare, na prednjoj strani.


Na poleđini se nalazi informacija o militraži.



Četkica joj je sintetička i blago zakrivljena na sredini. Maskare s ovakvom četkicom obećavaju bolje uvijanje.

Na četkici ostaje baš dosta proizvoda, što nekim čudom nisam uspjela uslikati.

Kao što vidite, četkica je baš glomazna.



Evo demonstracije na oku. Usput, moja maskara je smeđe boje.

*bez maskare

*sa dva sloja maskare


Presuda :

Dobre strane : 
  • odlično uvija trepavice
  • daje lijepu dužinu 
  • ne trusi se
  • cijena od 8,50 u trenutnom katalogu
  • militraža 
  • što se duže koristi, bolje izgleda na trepavicama
  • militraža


Loše strane :
  • puno proizvoda ostane na četkici, pa samim tim i na trepavicama ostaje debeo sloj
  • nakon 2. sloja počne lijepiti trepavice
  • malo isprlja kapak, ali se može srediti štapićem za uši

    Konačna presuda je u korist maskare. Ono što bih napomenula jeste da treba imati češljić da se trepavice fino raščešljaju, jer to joj je, po meni, najveća mana - lijepljenje. Ima relativno dobro vrijeme sušenja, pa se može nanositi više slojeva, samo se mora češljati.

    Ocjena 4/5! 

Jeste li je probale? Kako ste vi zadovoljne?

Do čitanja,
love, 

Dođoška!

4 komentara:

  1. Ja ne volim te zakrivljene četkice, ja sam uvek za klasiku. Ja ne umem da nanesem maskaru tim četkicama, uvek napravim neki lom :D... Užasavam se četkica koje ostavljaju puno maskare... Zato čuvam jednu staru četkicu, ali vrednu, koju koristim za sve moguće maskare :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Nezgodne su mi te iskrivljene četkice,imam male oči,sva se zamažem :D

    OdgovoriIzbriši
  3. maskara je predobra...ni ja nisam znala nanositi ovom zaobljenom cetkicom, ali sam se ispraksala :) i vremenom sam se naucila nanijeti je da se ne lijepi...cak ni nakon drugog ili treceg sloja...trepavice su produzene i gusce nakon nanosenja...i divno uvijene ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mama je ima i baš mi se dopada ali malo je teška za skidanje. :O

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!