četvrtak, 28. kolovoza 2014.

Dodjoska presents : Avon Ultra Colour Bold Lipstick

Helou bjuti svijete! Danas vam donosim recenziju Avon Ultra Colour Bold ruža, te swatch 2 nijanse. 

Avon nisam naručivala otkako sam otišla u Ameriku, dakle, ima tome skoro 2 godine, a kada sam nedavno vidjela recenzije ove linije ruževa kod jedne blogerice, poželjela sam ih i sama probati. Kupovinu sam htjela sakriti od ukućana, ali me moja Avon lady iznenadila, donijevši ruž sinoć na kućnu adresu, tako da nisam izbjegla kolutanje očima svih koji su se našli u kući. Jedino me moj pas Dora ne osuđuje. Pokušala sam i s muljanjem da se ne sjećam kad sam to naručila, ali mi niko ne vjeruje! :) Eh sad, kad sam se ispovijedila, prelazim na ruž.

Dolazi zapakovan u kartonsku kutijicu, na kojoj su ispisani sastojci, te zemlja porijekla. 






Samo pakovanje je klasično, crno, te me podsjeća na pakovanje Golden Rose ruževa. Fino se zatvara, tako da će proizvod biti siguran u nesseseru ili torbi.


 Na vrhu ambalaže nalazi se "otvor", odnosno ambalaža je prozirna, tako da možete vidjeti koji ruž se nalazi unutra, bez da tražite nijansu. Nekome je to možda i praktično, ali meni ne predstavlja ništa, jer ja moram otvoriti, da vidim koji je sad taj. :)

Gledajući swatcheve u ovom (klik) postu, blogerice Ivane, odlučila sam se za nijansu Bold Bordeaux.

Kad sam ga tek otvorila, oduševila sam se, nadajući se tamnoj, vamp, bordo nijansi na usnama, kakvom se ruž doima na prvi pogled.





Prvi swatch na ruci me malo rastužio jer je dosta svjetliji nego sam se nadala da će biti.

Kao što vidite na slici ispod, riječ je zapravo o donekle klasičnom crvenom ružu, sa tek malo primjese bordo. Ono što moram reći jeste da je jako pigmentovan, te da se lako razmazuje, no, ovakva, tamnija nijansa se teže popunjava kistom, te na mjestima ostane nejednaka. Međutim, kada se aplicira direktno, onda je situacija bolja.


Sljedeću nijansu mi je divna Avon lady, Arnela ubacila kao poklon od sebe, u vidu uzorka. Malo je reći da sam se zaljubila u nju! Riječ je o nijansi Starbust pink! Jaaako me podsjeća na nijansu Rose Lily od MAC-a, o kojoj je nedavno pisala Azra u OVOM postu. Tamo sam još napisala kako mi se nijansa čini presvijetla za moj ukus, ali kad sam jednu sličnu nanijela, rodila se ljubav! :)

Ruževi ostaju na usnama oko 3h, ako ne jedete i ne pijete s njima. Tamnija nijansa ostaje po usnama u tragovima, kada se ruž skine, no, to je i očekivano. Skoro da nemaju mirisa (što je meni jako bitno), a osim ova 2, u Avonu ćete naći još 13 nijansi iz ove linije. Cijena im je 7,90KM u aktuelnom katalogu.

Da li ste već probale ova ruževe? Kako ste zadovoljne s njima?

Do čitanja,
love,
Dođoška!

Broj komentara: 5:

  1. I ja planiram da porucim neke, bas mi se sviđaju :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam poručila uzorke još nekih nijansi, da se još malo igram s njima, prije kupovine pune veličine! :)

      Izbriši
  2. Imam i ja neku breskvastu nijansu iz te kolekcije mislim da je Peony Pop, nije losa, ali woow, Bold Bordeaux moram imati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam očekivala nešto tamniju nijansu na usnama od Bold Bordeaux :D. Nisam ljubitelj nekih jakih boja na usnama, više volim one nežnije, što se može i videti na mom blogu :D. Ali zato tebi divno stoje. Starbust pink izgleda baš lepo. Imam nekoliko avonovih ruževa, ali nisam sigurna koje kolekcije su u pitanju :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam fan te tamne crvene, ne znam zašto, ali tebi zaista odlično stoji. :) Kad imaš lijepa usta pa ti svaka boja odlično stoji. Avon nisam koristila od srednje škole, jednostavno sam zaboravila na njega, ali mogla bih si nešto naručiti da se podsjetim :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!