nedjelja, 15. veljače 2015.

Prvi video tutorial!


Helou bjuti svijete! Došlo je vrijeme da se ohrabrim i objavim svoj prvi makeup tutorial, u vidu videa. Odlučila sam se da to bude jednostavan i nosiv, večernji, look.

Ukoliko vas zanima šta sam to radila i kako, kliknite na video ispod ili na direktan link.



Popis proizvoda koje sam koristila :

Lice :

  • bareMinerals primer
  • Max Factor Facefinity u 55 Beige
  • Konture i rumenilo iz NYX Butt Naked palete
  • bareMinerals setting puder u Natural Veil

Oči :

  • Essence I love stage baza
  • Elf smudge pot u nijansi Cruisin Chic
  • Golden Rose pigment u 106
  • Stilla In the Light paleta (nijansa Bliss u pregibu i Luster u vanjskom dijelu)
  • UD Naked 3 paleta (nijansa Strange ispod obrva)
  • Stila smudge liner 

Usne :

  • Essence 06 Sautin Mauve olovka
  • Bourjois 04 ruž

Kako vam se sviđa, za početak?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

2 komentara:

  1. Jako se lijepo šminkaš, sviđa mi se. I sve ispadne precizno. Prenesi malo tih vibri znanja i na mene hehe :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!