četvrtak, 22. listopada 2015.

PINK tag!

Helou bjuti svijete! Današnji post je mix lijepih i manje lijepih, ali svakako bitnih stvari.

Vjerujem da vas većina zna, da je oktobar mjesec obojen roze bojom, koja simbolizira ni malo lijepu bolest - rak dojke. Kako bismo skrenule pažnju na ovu opaku bolest, kao i važnost samopregleda i redovnog ginekološkog pregleda, u blogosferi smo pokrenule PINK tag.

Dakle, nakon što su ga napisale Anela i Ena i ja sam se odlučila da se pridružim i dam svoj doprinos.

Dakle, podijelit ću s vama po koju o ovoj opakoj bolesti, ali i svoje omiljene roze stvari.



Počinjem sa Ljepotom i Zdravljem, mojim omiljenim časopisom, koji svako malo posveti članak ovoj opakoj bolesti koja pogađa uglavnom žene, no, iako ne tako često, obolijevaju i muškarci.

U ovomjesečnom broju, prilog o karcinomu dojke je na tri strane, govori se o dobrobiti dojenja, samoj bolesti kao i hrabrim damama koje su se izborile sa ovom opakom bolešću.

Naravno da ni jedna vrsta zračenja u prevelikoj mjeri nije dobra, no, svakako se treba voditi računa o odlascima na mamogram!



Ukoliko se karcinom dojke otkrije u ranoj fazi, šanse za izlječenje su puno veće, zato ne propuštajte priliku za samopregled!



Mnoge velike korporacije podupiru borbu protiv raka dojke raznim donacijama. Avon je recimo jedna od njih, sigurna sam da znate da u svakom katalogu možete naći dio sa proizvodima čijom kupnjom pomažete u borbi protiv karcinoma dojke.

Ukoliko ste se vi ili neko vama blizak uhvatile u koštac sa ovom bolesti, želim vam poručiti da ne odustajete, da je puno razloga za život i puno ljudi koji vas vole! Volite sebe i svoje tijelo i brinite o njemu, uradite pregled već danas!



Post nastavljam sa nešto vedrijom temom, a to su, kao što sam na početku spomenula, moji omiljeni roze prizvodi. Ova dva proizvoda su za lice i to Catrice rumenilo iz neke limited edition kolekcije, te Mary-Lou Manizer highlighter, o kome sam pisala nedavno. Klik na recenziju. Oba podjednako volim i koristim ih skoro svakodnevno.


Rijetko nosim roze na usnama, ali u mojoj kolekciji ruževa i sjajeva na tu temu ne manjka. Ovo su mi neki od omiljenih. S lijeva na desno : Max Factor Color Elixir ruž u nijansi 665 Pomegranate, Victoria's Secret Beauty Rush sjaj u nijansi Love Berry, NYX Xtreme Shine Lip Cream u nijansi Candy Land, Max Factor Color Intensifying balm u nijansi 25 Voluptuous Pink, Sephora Pink Wand, NYX mat ruž u nijansi Shocking Pink te Essence olovka za usne u nijansi 07 Cute Pink.




Što se očiju tiče, skoro svaki dan se družim sa Urban Decay Naked 3 paletom, a nerijetko i sa Moda sjenilom u nijansi 314 (Klik za recenziju). Nedavno sam pisala i o Too Faced Better Than Sex maskari, koja mi je bolja otkako se malo osušila. (Klik za recenziju)


Što se pomagala za šminku tiče, najčešće se družim sa Original Beauty Blenderom, te Essence uvijačem za trepavice i kistovima iz limitirane kolekcije.



Tijelo njegujem sa Avonovim Skin So Soft losionom, a ruke sa eos losionom pod imenom Berry Blossom - on je uvijek sa mnom u torbi.


Nokti su mi ili izrazito dugi, ili izrazito kratki, nema između :) I u jednoj i drugoj varijanti, najčešće ih mažem sa Golden Rose roskastim nude lakom, u nijansi 72.



Ovako izgleda na noktima :




A photo posted by Jasenka Golać (@dodjoska_) on
Slijede nekozmetičke sitnice.

Sljedeća tri komada nakita sam dobila od svoje host porodice iz Amerike i sva tri mi puno znače. Juicy Couture ogrlicu sam dobila zadnjeg dana boravka kod njih, pred sam odlazak iz Amerike, a naušnice i ogrlicu sljedeće godine kada smo se vidjeli.



Kartonsku policu sam naručila sa Ebaya, torbica sa ušima je iz New Yorkera, češljić-ogledalo na preklop sam kupila u New Yorku (čini mi se Forever21), teglica sa medom je uspomena na vjenčanje mojih prijatelja Eme (KLIK za podršku Emi, koja je i sama veliki zagovornik borbe protiv raka dojke) i Attile (mi djeveruše smo također bile u roze haljinama), Chopard parfem (koji je tehnički kozmetika, ali je zalutao ovdje) i Zorica Brunclik naočale sam dobila na poklon od prijateljice Ivone. Klik do stranice njenog bloga.




To bi bilo to od mene, što se ovog taga tiče. Potičem sve blogokolegice da se odazovu i daju svoj doprinos širenju svijesti o ovoj bolesti!

Do čitanja,
Love,
Dođoška!


2 komentara:

  1. Odlican post, dopada mi se to sto si ubacila na pocetku i par informacija o karcinomu, a ne samo proizvode. Inace essence cetkice su preslatke, kao i naocare. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odmah tuga neka kroz mene kad pomislim na bolesti razne... :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!