ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

Dodjoska presents : Essence Merry Berry limitirana kolekcija!


Helou bjuti svijete! Mislim da se dugo ništa nije čekalo, kao dolazak ove Essence limitirane kolekcije na police. Valjda sve mi u blogosferi pomalo patimo za lijepim pakiranjima, a kako ja nisam izuzetak, isti dan kada su stigli, poletila sam da ugrabim svoje primjerke. Moram se zahvaliti i svom cm-u, jer mi uvijek sačuvaju proizvode! :)

U kolekciji su stigla dva sjenila, highlighter, tri ruža, pet lakova, svjetlucavi puder te sprej za kosu.


*slika posuđena s interneta


Ja sam se odlučila kupiti sve lakove, ruževe i highlighter, jer mono sjenila rijetko koristim, ovaj puder u prahu mi je bio preskup i premal, a na kosu ne pršćem ništa, tako da sam i sprej zaobišla.



Krenut ću sa highlighterom. Drago mi je da su drogerijski brendovi počeli ubacivati highlightere, koji su trenutno jako popularni, a drago mi je i da su to highlighteri soldinog kvaliteta i dobrog omjera cijene i količine.

Essence highlighter iz kolekcije Merry Berry me prvenstveno osvojio izgledom. Sama ambalaža nije ništa naročito, providna, plastična posudica. Sa prednje strane naziv kolekcije, a sa stražnje naziv 01 I love my golden pumps!



MeDŽutim, unutra se krije prava, mala divota! Nadam se da se ovaj reljef neće brzo izravnati, jer ga je zaista divno pogledati!



Radi se o highlighteru hladnije boje, vuče na boju bijelog zlata. Nema krupnih šljokica, nego je u pitanju mljeveni shimmer. Tekstura mu je puterasta i malo masna, ali nisam primjetila da to stvara ikakav problem.



Obzirom da sam ja izrazito svijetle puti, na mom licu je teško uhvatiti ikakav highlighter, a da to bude vidljivo. Meni se to sviđa, jer izgleda da se prirodno šljaštim, no, nije dobro po vas, jer na slikama se ne vidi.

Pokušala sam, stvarno jesam :) Za 9g ovog proizvoda, potrebno je izdvojiti 6,95KM.



Što se lakova tiče, nažalost nisam ih mogla lakirati na svoje nokte, jer trenutno nikako nisu reprezentativni, ali sam napravila swatch na papiru i nadam se da će vam koliko-toliko biti od pomoći. Tekstura im je rjeđa nego kod, recimo, gel lakova od Essence-a, boje nisu ništa inovativno, a da se ne lažemo kupila sam ih zato što imaju ovako lijepu ambalažu! :D




01 the masked ball je u bočici tamna ljubičasta, a na noktima i swatchu skoro crna, vjerovatno to i jest fazon jer je u pitanju misterija, kao što ime kaže :)
02 purple with purpose je divna ljubičasta, bogata, šljivasta boja i prava jesenja!
03 pink & perfect je na swatchu izašla sekundicu tamnija nego uživo. Uživo se radi o fuksiji, dok je ovdje skoro bordo, ovakve nijanse najčešće nosim!
04 red rocks je koralna crvena boja i mislim da ovakvu nijansu nemam u svojoj kolekciji pa se radujem isprobavanju.
05 I love my golden pumps je klasični, šljokičasti nadlak i to me iskreno malo rastužilo jer sam se nadala bogatoj, zlatnoj, šljokičastoj, ali šta je tu je! Za 8ml ovog proizvoda, potrebno je izdvojiti 4,25KM.

Posljednji, ali ne i najmanje bitni su ruževi. Oni dolaze u mat, plastičnoj ambalaži, koja odražava boju samog ruža i taj mi se fazon jako sviđa!

Tri nijanse koje su stigle u ovoj limitiranoj kolekciji su 01 let's the berry-tales begin, 02 pink & perfect i 03 red rocks






Tekstura im je kremasta i u neku ruku voskasta. Lijepo klize po usnama, pigmentacija im je odlična, a trajnost neka 4h.

Završnica im je satin, dakle, nisu šljokice, ali i dalje sjaje, kao da imaju balzam u sebi. Nisam prevelik fan ovakvih završnica, jer više volim mat, ali ok je, neće se baciti.

Za 3,8g ovog proizvoda, potrebno je izdvojiti 4,85KM.



Oprostit ćete mi suhu kožu i osip na bradi, u fazi sam isprobavanja par proizvoda i još pokušavam shvatiti koji mi to ne odgovara.
 01 let's the berry-tales begin je jedna od onih nijansi za kojima je cijeli svijet poludio u posljednje vrijeme. Ljubičasta, tamna, hladnog podtona. Ovakve nijanse se teže nanose, u smislu da ih je teško ravnomjerno nanijeti, pa ni ova nije izuzetak. Uz par prelaza, ipak, dobije se ujednačena boja. Primjetit ćete da bježi van kutova usana, a razlog je što nisam koristila nikakvu olovku uz ovaj ruž, a svakako bih preporučila.


02 pink & perfect je par sa istoimenim lakom i u ružu se puno više primjeti fuksija, nego u laku. Divna, bogata roze boja, nešto zagasitija i definitivno jedna od ljepših koje imam u svojoj kolekciji. S lakoćom se nanosi i mislim da bi divno pristajala uz svaki ten.


03 red rocks nema  nikakve veze sa crvenom bojom, ovo je po meni samo nježnija verzija prethodne nijanse. Lijepa je, ali nije nešto što nikad prije nisam vidjela, ili što nemam u jedno 37 verzija.

 Cijena i kvaliteta su definitivno u fer odnosu i da su izašli u još više nijansi, uzela bih i preostale nijanse.

Volim Essence proizvode jer su im cijene pristupačne, a svaka nova kolekcija me iznova oduševi izgledom i koliko god gomilala iste proizvode i nijanse, uvijek padnem na izgled i kupim! :)

Ova limitirana kolekcija se prodaje u cm poslovnicama širom Bosne i Hercegovine, pa ako želite nešto od ovoga za sebe, trk u svoj cm! :)

Kako vam se sviđa ova kolekcija? Da li vam je zapela za oko i jeste li već nešto nabavile za sebe?
Do čitanja,
Love,
Dođoška!



Broj komentara: 8:

  1. Da li kupiti sve ili ne pitanje je sad :D Ne znam sve je tako divno divno, ali lakovi me najvise privlace. Kupim li jos jedan Highlighter ne znam gdje cu sa njim. Nisam jos uspjela naci ovu kolekciju, ali valjda hocu. Super post :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Trudim se da ne kupim ništa! :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
  3. uzela sam hajlajter i pinki lak i prezadovoljna sam sa obe stvari :) Divna kolekcija i super post draga :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna kolekcija, zao mi,je sto je pograbljeno sve tako brzo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna kolekcija, zao mi,je sto je pograbljeno sve tako brzo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je drago da si pisala recenziju. Ruževe neću kupiti sigurno, a htjela sam. Highlighter bi mogao završiti u mojim rukama i jedan-dva laka :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Moracu i ja koji lakic kupiti :)) predivna im je ambalaza -_-

    OdgovoriIzbriši
  8. Moracu i ja koji lakic kupiti :)) predivna im je ambalaza -_-

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!