utorak, 19. siječnja 2016.

Dodjoska presents : Colourpop Foxy Set!

Helou bjuti svijete! Danas vam donosim recenziju tečnih, mat ruževa, koji su trenutno veliki Instagram hit.
Ja sam se odlucila isprobati ruževe od firme  ColourPop, a kao što se iz naslova da naslutiti, danas vam donosim recenziju jednog njihovog seta.
Colourpop je američki brend, vrlo povoljnih cijena, a postali su veliki hit nakon saradnje sa poznatim beauty guruima sa  Youtuba. U ponudi su im sjenila, rumenila, highlighteri,  olovke za usne i ruževi, a ja sam se zasad odlučila dati šansu ruževima. Cijene svih navedenih proizvoda variraju od 5-8 dolara.

Inače, ovi tečni ruževi im dolaze u količini od 3ml i koštaju $6, a nedavno su izbacili ove setove od po 5 ruževa, koji sadrže 1,5ml proizvoda i set košta $20. Obzirom da je ovo moj prvi susret s njima, htjela sam eksperimentisati i odlučila se za Foxy set.

Došli su mi zapakovani u kartonsku kutijicu očajno lošeg kvaliteta, ali to je svakako manje bitno :) Bacimo se radije na fotografije i tehničke detalje.





Dolaze u ambalaži od tvrde plastike. S prednje strane je naziv brenda, a sa stražnje naziv nijanse, podaci o gramaži i sastojcima. Kvalitet printa je također loš, jer su mi se svi ovi podaci već sad obrisali, ali srećom fotografije sam radila čim sam ih dobila, pa vi možete fino vidjeti kako to izgleda, kad je novo, je l'.



Otvaraju se na odvrtanje, kao i klasični sjajevi, a aplikator im je tvrd i spužvast i ruž se lijepo može nanijeti.







Foxy set sam izabrala jer u njemu dolaze tri toplije i dvije jače nijanse.





Što se teksture tiče, isprva su kremasti, no, izrazito brzo se suše. Dobra stvar je što se daju nadograđivati, prelazi se neće vidjeti i potrebno im je oko 15-ak minuta da se potpuno osuše. Ni jedan ne isušuje usne baš ni malo, ne zatežu, a trajnost im je oko 6-7h bez jela. S jelom se skidaju lako, ljubit se ne pokušavajte jer ode sve u helać onda.

 Na slici ispod su swatchevi na ruci, a slijede i fotografije ruževa na mojim usnama.



Nijansa Clueless me podsjeća na Faux nijansu od MAC-a. Prljavo-roze sa mauve podtonom. Na meni povuče dosta toplije, nego na drugim ljudima, valjda zbog pigmenta usana.




Sljedeća je Beeper, hladna smeđa nijansa, opet me podsjeća na MAC-ov Stone ruž, iako Stone nisam probala na svojim usnama. Ovo mi je jedna od unikatnijih i dražih nijansi koje posjedujem, jer mi ide uz svaki makeup na očima.





Tulle je ponovo smeđa, s tim da u sebi ima crvenog i bordo podtona. Iskreno moram reći da sam je nepravedno zapostavila i tek kada sam radila swatcheve, shvatila sam koliko je divna nijansa. Mislim da bi naročito lijepo pristajala tamnoputim djevojkama. Na swatchu ispod je još uvijek bila u procesu sušenja.



Creeper mi je najljepša crvena koju posjedujem! Liči mi na MAC-ov Russian Red - neka me neko podsjeti da napravim dupe post za ove ruževe :) Dakle hladna, plavičasta crvena, izrazito upadljiva i mislim da je savršena za djevojke svjetlije puti.



Posljednja nijansa me malo razočarala. Dakle More Better je također jedna od ljepših koje sam vidjela, no, tekstura joj je drugačija od svih ostalih iz seta. Izuzetno suha, preteška za nanijeti. Namjerno sam stavila slike sa jednim slojem, jer sam željela da vidite razliku između nje u jednom sloju i gore prikazanih, ostalih nijansi. Sa dva sloja se boja izravna, ali i nijansa onda bude tamnija i nije to to. Ova nijanse se također najteže skida. BUKVALNO sam ga dva dana skidala s usana, ostavlja prejak stain i općenito je noćna mora.



Osim posljednjeg koji je pun mana, ova četiri prethodna su me osvojila. Eh sad, njihov najveći i jedini problem je nedostupnost, Mogu se naručiti samo iz Amerike, možda ih ima po Ebayu, ali vjerujem da ljudi pretjeruju s cijenama. Znam da ovakve recenzije bez linka za narudžbu i nisu baš od koristi, ali su prelijepi i morala sam ih podijeliti s vama, a možda vam dobro dođu u slučaju da vam neko dolazi iz dalekih Amerika.

Ja jedva čekam sljedeću priliku da naručim još nijansi, a sljedeći put želim probati sjenila, za kojima sam zažalila, pa se nadam da ću vam i o njima uskoro pisati.

Samo zbog More Better nijanse i nedostupnosti, dajem im 4/5.

Jeste li probale ColourPop kozmetiku? Imate li favorite? Koji vam se ruž iz ovog seta najviše sviđa i koji mi najbolje stoji? :)

Do čitanja,
Love,
Dođoška!

Broj komentara: 11:

  1. Clueless, Beeper & Tulle - sve ljepši od ljepšeg <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva cetiri vec na spisku... ne znam koji ti bolje stoji... oj sve bolji do boljeg!!!


    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepo ti stoje sve nijanse ❤

    OdgovoriIzbriši
  4. Zadnji je lijepa nijansa, šteta šta je lošiji :/
    prva tri su super :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj more better uopste nije takav, jednako se i fino skroz nanosi... Ali jeste tamniji...

    OdgovoriIzbriši
  6. Koje lijepe boje joooj *•*
    Kad ce apriiiil, hahahah hocu Colour Pop.

    OdgovoriIzbriši
  7. bas ti lijepo sve stoje, mada se meni sada Clueless najvise svidja. Moracu ga nabaviti haha tulle je na meni tamniji nego kod tebe

    OdgovoriIzbriši
  8. Prva tri su mi predivna, a i zadnji mi se sviđa - šteta što je tako loš! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je ovo lepo i kako ti sve boje stoje pa to je neverovatno <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!