četvrtak, 21. srpnja 2016.

Dodjoska presents : Catrice Blush Artist - CorAll I need!

Helou bjuti svijete!

Sjedim nešto i razmišljam kako već neko vrijeme želim da napišem par riječi o ovoj paleti, a obzirom da sam nestrpljiva pred polazak na more, odlučih da je sada pravi trenutak.

U posljednjem paketiću koji sam dobila od Ovnaka, našla se i ova paleta rumenila. Već dugo vremena koristim Catrice rumenila, kako za ličnu, tako i za profesionalnu upotrebu jer imaju sve što jedno dobro rumenilo treba imati : pigmentaciju, finu teksturu i dobru trajnost. Zapravo, kada pogledam u svoju kolekciju, osim Catrice rumenila u njoj jedva da ima 4-5 drugih brendova.

Obično kupujem pojedinačna rumenila, no, s ovom paletom sam shvatila koliko je praktičnije imati jednu paletu, sa par različitih tonova, jer odmah pokrijem nekoliko različitih lookova, a ne zauzima puno mjesta u koferu.




Blush Artist paleta dolazi u plastičnoj, prozirnoj ambalaži, na čijoj prednjoj strani imate priliku vidjeti nijanse, dok su na poleđini sve ostale informacije, između ostalog i nijansa.

Nijansa palete koju sam ja dobila jeste 020 CorAll I Need.

Dolaze još u dvije verzije i to  010 BronzÉclat te 030 Rock´n´Rose. 




Iako naziv nijansi da naslutiti da se radi o koralnim tonovima, ja se ne bih potpuno složila. Zapravo su dvije od tri roze nijanse, od kojih jedna čisto roza, a druga koralnog podtona, te je treća breskvasta.



Dvije od tri nijanse su shimmeraste, a prva takva je sedefasto-šljokičasta roza. Iako su u ambalaži šljokice dosta izražene, na licu nisu krupne i daju licu tek nešto sjaja.





Druga po redu je mat nijansa, također roza, no, ova za razliku od prve ima koralni podton.


 

Posljednja nijansa se pokazala posebno divna na djevojkama nešto tamnije puti. U neku ruku može poslužiti kao highlight, doduše više na samim jagodicama obraza. Ona ima nešto krupnije šljokice koje se također nešto lakše uočavaju, te je praškastije teksture nego prethodne dvije.





Sve tri nijanse su izuzetno pigmentovane, ne truse se ni malo i divno se blendaju. Baš kao i kod drugih Catrice rumenila, oduševila me njihova trajnost, te činjenica da i bez ikakve baze nijanse potpuno dolaze do izražaja. Mogu se nadograđivati, pa tako možete odlučiti da li želite suptilne ili naglašene jagodice.



Za 10g proizvoda potrebno je izdvojiti oko 10KM, no, obzirom da su trenutno Catrice proizvodi 25% sniženi u cm-u, možete ih nabaviti i za manje novca! :)

Ja ću svakako nabaviti i preostale dvije varijante, jer me ova paleta potpuno osvojila i svakodnevno joj se vraćam.

Da li ste je vi probale i kako vam se sviđa?

*PR proizvod, pri čijoj recenziji zadržavam potpuno pravo da napišem svoje iskreno mišljenje.

Do čitanja,
Love,
Dođoška!



4 komentara:

  1. Meni se ovo najsvjetlije i ne primjeti na obrazima, a baš je lijepa boja. I jesu po meni promašili naziv, baš je peachy...

    OdgovoriIzbriši
  2. ne mogu da vjerujem da do sada nisam probala catrice rumenila :O ova posljednja nijansa mi je bas predivna

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno izgleda, posebno mat nijansa :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru!