četvrtak, 14. srpnja 2016.

Dodjoska presents : Colourpop Ultra Satin Lip!

Helou bjuti svijete!

Prije dva dana (iz mojih usta) hvaljeni Colourpop, počeo je dostavljati proizvode svuda po svijetu (isključujući tek neke zemlje)! U blogosferi se ova informacija slavila kao Bajram, Božić, Nova godina i skupni rođendan svih blogerica zajedno!

Elem, malo nas je poljuljao shipping od $25, no, obzirom da nas uvijek ima više za ovakve narudžbe, onda smo odlučile podijeliti poštarinu i carinu na ukupan broj nas koje budem kupovale. Isto to predlažem i vama, ako želite konačno doći do ovog brenda i nemate drugih opcija. Također ih možete ostaviti svoj e-mail pa dobiti $5 popusta i to iskoristiti.

Ja vam danas donosim recenziju Ultra Satin ruževa u tri nijanse. Poprilično sam sigurna da ću ih skupiti još jer odmah da vam kažem da mi se mnogo sviđaju, a u nastavku pročitajte zašto je to tako.

Dolaze u plastičnoj ambalaži na odvrtanje, čiji je donji dio providan, pa odmah vidite nijansu, a ime brenda, militraža i nijansa se relativno brzo obrišu sa proizvoda. Meni to i nije naročito bitno, ali eto, ako koga zanima.





Ipak, naziv nijanse nalazi se i na dnu ambalaže, na naljepnici, pa možete tako provjeriti o kojoj je nijansi riječ, u masi sličnih. :)

Kao što ime kaže, ja vam danas pišem o nijansama Panda, The Rabbit i Echo Park.



Aplikator je klasični, spužvasti, precizan i uzima dovoljnu količinu proizvoda kroz grlo ambalaže.



Ukupno postoji 27 nijansi, kreću se od klasičnih nude do malo hrabrijih crvenih, ljubičastih i uvijek popularnih tamnih. Ja se najviše uzdam u swatcheve djevojke po imeni Jesi, a koja vodi YouTube nalog pod imenom MesiJesiBeauty. Primjetila sam da na mojim i njenim usnama ruževi izgledaju identično i radi divne swatcheve i na Instagramu.

Ja sam za početak izabrala tri nijanse :  nude, rozu i ljubičastu.



Ne nosim nude nijanse u njihovom izvornom obliku jer smatram da mi ne pristaju i da me umrtve. Iz tog razloga uvijek radije odaberem neku sa dominirajućim podtonom. Nijansa Echo Park je baš takva. Nekakva toplija, mauve, nude nijansa.






Nijansa The Rabbit je jedna od unikatnijih u mojoj kolekciji, iz razloga što ima plavi podton, koji se na određenom svjetlu baš fino vidi. Prava ljetna, kričava nijansa, koja podigne čitav izgled.






Posljednja, ali ne i najmanje bitna, jeste nijansa Panda. Radi se o ljubičastoj nijansi, šljivastog podtona, koja na slikama ispada tamnija nego uživo i čini mi se da je nisam uspjela uhvatiti u njenom punom sjaju. Također nju sam slikala u žurbi, pa se iz tog razloga još dosta sija, ovi ruževi ne ostaju "mokrog" ni sjajnog izgleda, nego im treba dati koji minut da sjednu. 





 Pigmentacija im je vrhunska, u jednom premazu usne su potpuno prekrivene. Ne krvare van ruba usana uopće, a trajnost im je oko 5h sa pićem i preživjet će laganiju hranu. Obzirom da su ovo "satin" ruževi, oni se neće potpuno matirati, ali neće izgledati ni kao sjaj na usnama. Nakon par minuta, najviše me podsjećaju na Max Factorove klasične ruževe. Ugodni, kremasti i ni malo ne isušuju usne.

Ako sam dobro preračunala, za $6 dobit ćete 3ml proizvoda.

Imaju sve moje preporuke i apsolutno oduševljenje! Mnogo ih volim i vjerujem da će moja kolekcija ovih ruževa rasti vremenom, naročito sada kada su nam dostupni!

Da li ste ih probale i hoćete li naručiti sada kada ih i nama dostavljaju?

Do čitanja,
Love,
Dođoška! 




4 komentara:

  1. Nijanse kao da sam ja birala. Divne! :) A shipping je zaista preskup. Jedino se isplati, kao što si napisala, da se podeli ako više osoba naručuje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Nazalost, nikada do sada nisam narucivala putem poste, tako da nisam placala carinu. Ono sto znam, jeste da je carina oko 30% od ukupnog iznosa (racun+ptt), pa mozes sebi okvirno izracunati :)

      Izbriši

Hvala na komentaru!