ponedjeljak, 26. rujna 2016.

Dodjoska presents : KIKO Milano CC CREAM CUSHION SYSTEM!

Helou bjuti svijete! 

Vjerujem da ćete primjetiti da sam navalila sa pisanjem recenzija pudera, ali ja vam tako imam te neke periode, kada se nakastim samo na jedno. Generalno, u životu. Eh, u prethodnom periodu su mi bili zanimljivi puderi, pa sam ih skupila baš dosta, a i danas vam pišem o proizvodu iz tog ranga, tačnije CC kremi. 

S brendom Kiko sam se prvi put susrela u februaru, kada sam putovala u Holandiju, a tada sam kupila par sjenila, olovaka za usne i ruževa u olovci. Olovke za usne su mi odlične, kao i ruževi u olovci, a sa sjenama nisam bila zadovoljna nešto naročito. Ovo vam pričam, da vam objasnim da sam se nećkala oko kupovine CC kreme. 

Sve je krenulo od toga da sam se na svojoj stranici požalila kako sam izgorila, dok sam hodala po pijaci, pa mi je host mama (kod koje sam živjela u Americi) predložila da probam cushion puder, a zatim mi se javila Asja, sa bloga By Asja koju sam šminkala za maturu. Asja mi je pohvalila baš ovaj Kiko proizvod i ponudila se da mi ga kupi i donese iz Njemačke, a kako se sjećam Asjinog tena, onda sam prema njenom tenu, odabrala nijansu za sebe. Da stvar bude još bolja, bio je na sniženju i koštao 8 eura, odnosno 16KM! 

Eh tako, sad kad sam vas smorila nebitnim detaljima, evo i poneka riječ o samom proizvodu.

Riječ je o CC kremi, idealnoj za svakodnevnu upotrebu, naročito za dnevnu šminku. Kao što i sam naslov posta kaže, radi se o "cushion sistemu". To znači da je unutra mali jastučić, natopljen proizvodom, u ovom slučaju CC kremom.

Na kartonskoj ambalaži, u kojoj proizvod dolazi, nalaze se osnovni podaci, pa tako odmah znamo da ima SPF zaštitu 25, te da dolazi 10ml proizvoda. Na prvu se 10ml čini zaista malo, u odnosu na, recimo, pudere, koji standardno dolaze u pakovanjima od po 30ml, ali tajna je baš u "jastučiću".



Puder dolazi u 12 nijansi, , a Kiko je fino napravio ovu sličicu ispod, na kojoj prema tonu i podtonu kože, možete odabrati svoj. Ja sam neutralan, najsvjetliji, pa je moja nijansa Warm Beige 15. Poređenja radi, odgovara mi Catrice 010 (HD Liquid), Max Factor 55 (FaceFinity, Skin Luminizer), Revlon 150 (Colorstay), MAC C1 (Face&Body) ili NC15 (Studio Fix Fluid)..

*slika posuđena s interneta




Sama ambalaža je od tvrde plastike, fino leži u ruci i cijela se ponaša kao ogledalo, pa je bilo skoro nemoguće slikati, bez da u pozadini vidite luster, plafon...


Otvara se pritiskom na "dugme" na dnu ambalaže, a kada se zatvori, čuje se "klik" i onda ste sigurne da neće biti nereda.


Ambalaža krije ogledalo odlične veličine, potpuno upotrebljivo, spužvicu, te poklopac, ispod koje se nalazi sama CC krema.


Poklopac je od čvrste plastike, otvara se podizanjem, a kod zatvaranja se opet čije klik.


Spužvica se može oprati, pa je ja održavam na taj način, perem je sapunom za mrlje, a zatim špricam etanolom, kako bih je dezinficirala, a svakako ću je nakon nekog vremena zamijeniti običnim spužvicama, kako mi se ne bi nakupljale bakterije i izazivale nered na licu.


Ispod poklopca me dočekala zaštitna folija, koju sam namjeravala zadržati, ali to mi se pokazalo kao nepraktično.


Jastučić je čitav natopljen u proizvod, a kako bih ga nanijela na lice, pritišćem gore pomenutu spužvicu, dva do tri puta, u jastučić, a zatim istim pokretima nanosim na lice, dakle, tapkajući.


Što se pokrivenosti tiče, ona je srednja do potupna i to me potpuno oduševilo! Potrebno je otprilike 2 namakanja spužvice, za cijelo lice. CC krema je izuzetno lagana, na licu izgleda potpuno prirodno i ne skida se kroz dan. Ono što mi se nije svidjelo jeste izuzetno jak, neugodan miris, koji se ne osjeti na licu nikako, ali u ambalaži ga odmah osjetim. Zatim, obavezno moram imati suho ulje na licu, kao primer,  jer mi naglašava suhe dijelove lica, ukoliko to ne učinim. Moja T zona je masna, pa kao i sa ostalim proizvodima, lice matiram puderom u prahu.


Da sumiram, smatram da je ovo odlična CC krema, biram je kao dnevnu varijantu, skoro svaki dan i ne zamjerim joj što moram nositi ulje kao primer. Ono što mi jeste žao, je činjenica da nam Kiko nije dostupan u BiH, ali jeste u Hrvatskoj (ne znam za prodavnice, ali može se naručiti s njihove stranice u Hrvatsku). Svakako mi je drago što sam probala ovaj proizvod i mislim da ću ga nastaviti kupovati, naročito kada je, kao u mom slučaju, snižen 50%. Inače, redovna cijena mu je 15,90 eura.

Na slici ispod vidite kako izgleda na mom licu, na prirodnom svjetlu. 



Da li ste probale ovaj proizvod i kako se vama dopada? Koje Kiko proizvode također trebam probati, po vašem mišljenju?

Do čitanja,
Love,
Dođoška!


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!