srijeda, 9. travnja 2014.

OTD i Little Italy + Mamini kolači i torte preporuka!

Ovo mi je prvi post ovakvog tipa, ikad, pa ću biti kratka i vjerovatno pomalo neprofesionalna pišući ga, pa molim da mi se oprosti! :) Dakle, prije nekoliko dana mi je stigla obavijest da sam ja randomly izvučena kao dobitnica nagradne večere u restoranu Little Italy te desert od Mamini kolači i torte , a obzirom da sam večeras preuzela nagradu, odlučila sam napisati post o tome.

Prvi je na redu Outfit of The Day, a on je bio poprilično jednostavan. Na sebi sam imala košulju iz Old Navya, koju sam kupila u Americi i platila čini mi se $15. Ukoliko budete u mogućnosti da kupite nešto od ove firme, toplo je preporučujem! Košulju imam već par mjeseci, često je nosim, samim tim i perem, a ona se ništa ne mijenja. Boje su postojane, nije se razvukla i obzirom da je pamučna jedan mi je od omiljenih komada odjeće. Na slici ispod se vidi i jednostavna biserna ogrlica. 


 Na slici ispod se vidi kako košulja izgleda na običnu, pamučnu, crnu suknju do koljena. Suknja je kupljena, čini mi se na pijaci, za 10-ak KM. Obožavam dobre ulove! :) Na nogama imam svoje omiljene zlatne, svjetlucave cipelice, a njih sam nabavila negdje u Tuzli, za 30KM. Iako poprilično visoke (što super dođe obzirom da mi je momak skoro 2m visok haha), jako su stabilne i udobne. 
Eh, dolazimo i do večere. Restoran Little Italy se nalazi na Trgu Bremena u Lukavcu, u ulici Branilaca Bosne. Svidjela mi se prijatna, intimna atmosfera. Prvo što me osvojilo je ovaj slatki leptirić koji je došao kao čep na mom piću. (Žene.)

Za predjelo smo dobili bruschette, jer šta bolje govori Italija, nego oni? :)
 Dok smo čekali da nam pizze budu gotove, ja sam malo razgledala i fotkala. Kao što vidite čitav prostor odiše samim imenom restorana - mala Italija! Jako je čisto, vlasnica je ljubazna i uslužna, a enterijer jednostavan i lijep. 
 Restoran je mali, u njemu se nalaze 2 stola za 4 osobe i jedan za 6 osoba, te šank koji se vidi na desnoj strani. U ponudi također imaju i Fornette. 
 Nakon nekih 15-20 minuta, stigla je i narudžba. Dečko i ja smo se odlučili za pizzu sa 4 vrste sira, a osim nje, ponuda je stvarno raznovrsna! Od piletine, sendviča, paste pa sve do morskih plodova! Oboje smo se iznenadili stvarno pristupačnim cijenama i velikim porcijama! 
 Ono što je došlo kao stvarno iznenađenje, bila je ova preslatka torta od Mamini kolači i torte slastičarnice, u mojoj omiljenoj boji, posuta pravim, proljetnim cvijećem! Iskreno sam očekivala neki cupcake za desert, eventualno kolač, ali čitavoj torti se nikako nisam nadala! Torta je došla upakovana u celofan i na tvrdom kartonu, tako da sam je bez ikakvih problema odnijela kući. 
 Osim detalja koji su me potpuno osvojili, jer sam jednostavno slaba na plavu boju, još više me oduševio ukus! Torta je sasvim dovoljno slatka, a obzirom da je neke srednje veličine, oduševilo me i to da smo se počastili roditelji, brat, snaha, dečko, komšiluk, ja.. i tek smo je pola pojeli! :) 
 I za kraj, još jednom ja, sa svojom nagradnom tortom! :)
Ukoliko budete u prilici, toplo preporučujem da posjetite Little Italy, a također i da probate neku tortu iz široke ponude od Facebook slastičarne Mamini kolači i torte. U mjesecu aprilu uz tortu možete naručiti i set cupcakea za 10KM!

Konačna ocjena je 5/5!

Sviđaju li vam se postovi ovog tipa? Da li vam je moja recenzija dovoljno detaljna? 


Do čitanja,
xoxo
Dođoška! 

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru!